Noen som vet hva det er for noe?
Min datter på 6 år maser om å få det konstant
Min datter på 6 år maser om å få det konstant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg var inne på absolutt andre forkladingstanker utfra overskriften. Vi hadde det problemet med eldstemann en periode....Herlighet nå begynte jeg virkelig å lure på hvilken tråd du hadde startet her
Fantasien løp løpsk et øyeblikk..
Nå ble jeg virkelig nysgjerrig på hvilke tanker du haddeHerlighet nå begynte jeg virkelig å lure på hvilken tråd du hadde startet her
Jeg tok det veldig bokstavelig igrunnNå ble jeg virkelig nysgjerrig på hvilke tanker du hadde![]()

Ler!!!!Jeg tok det veldig bokstavelig igrunn![]()
Jeg tok det veldig bokstavelig igrunn![]()
Æsj!!!!!!!Jeg også![]()
Som en som er kjent med problemet fra en periode... Det går en del undertøysvask men man blir helt vant til det. Kanskje greit jeg var vant til tøybleier, så truser med slim, No big deal. Til vask med den.Æsj!!!!!!!

Samme herHerlighet nå begynte jeg virkelig å lure på hvilken tråd du hadde startet her

Men slim som kommer ut den veien sammen med luft er altså ikke vi helt ukjent med. Heldigvis ikke lenger. Men guttungen slet med detJeg begynte og lure på hva kroppsvæsker dette var for noe, aldri hørt om slim med prump [emoji14]
Skjønte heldigvis tegningen når jeg leste litt, var ikke så ille som jeg såg for meg![]()
Hahaha jeg og!Dauer, trodde dette handler om HELT andre ting![]()