Prumpe-slim

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som vet hva det er for noe?

Min datter på 6 år maser om å få det konstant
 
Tror det er slim på boks fra lekebutikken. Man kan lage prumpelyder med det [emoji38]
 
Slim på boks man stikker fingrene nedi også lager det prompelyd :)
 
slim de selger blandt annet på bokhandler som ligger i en boks som ser ut som et toalett som du lager prompelyder med..
 
Herlighet nå begynte jeg virkelig å lure på hvilken tråd du hadde startet her
:laughing025

Fantasien løp løpsk et øyeblikk..
Jeg var inne på absolutt andre forkladingstanker utfra overskriften. Vi hadde det problemet med eldstemann en periode....
 
Som en som er kjent med problemet fra en periode... Det går en del undertøysvask men man blir helt vant til det. Kanskje greit jeg var vant til tøybleier, så truser med slim, No big deal. Til vask med den.

Matallergi kan gi mange symptomer....

Heldogvis har han vokst det av seg.
 
Det slimet hadde vi også. I toalettet. Varte veldig kort tid gitt før det ble tørt og hardt. Tross for dolokk på [emoji849][emoji23]
 
Jeg begynte og lure på hva kroppsvæsker dette var for noe, aldri hørt om slim med prump :p
Skjønte heldigvis tegningen når jeg leste litt, var ikke så ille som jeg såg for meg :hilarious:
 
Jeg begynte og lure på hva kroppsvæsker dette var for noe, aldri hørt om slim med prump [emoji14]
Skjønte heldigvis tegningen når jeg leste litt, var ikke så ille som jeg såg for meg :hilarious:
Men slim som kommer ut den veien sammen med luft er altså ikke vi helt ukjent med. Heldigvis ikke lenger. Men guttungen slet med det
 
Back
Topp