Proteinbarer

ma1000

Flørter med forumet
Påskekyllingene 2020
Spiser dere proteinbarer, eller styrer dere unna? Er snakk om i moderate mengder.. er det isåfall noen som er mer «trygge» å spise, evnt noen man bør holde seg unna?
 
Kanskje dumt spm, men hvorfor skulle ikke det være trygt å spise? :)
Tenker det bare er positivt med ekstra næring
 
Sniker.
Jeg har stappet i meg akkurat det jeg vil av proteinbarer under svangerskapet, aldri hørt noe dumt om det, og jeg er 34+0 imorgen med en frisk baby :p
Tenker det er bedre med en proteinbar enn en vanlig sjokolade om man likevel er fysen
 
Hvis jeg vil ha spiser jeg det. Bruker også proteinpulver i feks vafler og pannekaker som en del av ingrediensen
 
Har aldri hørt at det skal være noe skummelt med proteinbarer? Jeg spiser det ikke, for jeg liker bedre å ta er knekkebrød eller frukt om jeg er sulten, men kan ikke huske å ha lest fra noen troverdig kilde at det skal være noe problem å spise proteinbar iblant. Alt med måte, selvfølgelig, men om du liker det, så kos deg med god samvittighet :)
 
Fordi de er tilsatt så mye rare greier, jeg vet egentlig ikke:D
Sånn, ja.. Kan ikke huske å ha lest noe om det. Det er jo sunt for vår kropp, så må jo være bra for babyen også. Og mye bedre å kose seg med det enn godterier :happy: hvis man får for mye av et næringsstoff så tisser man jo bare ut overskuddet, utenom jern tror jeg o_O men vi trenger jo ekstra jern nå.
 
Back
Topp