På tirsdag leverte jeg en urinprøve til legen fordi jeg mistenkte urinveisinfeksjon. De skulle sende meg en sms med svar fordi jeg måtte løpe på jobb. Dette pleier å gå ganske fort. I dag hadde jeg fortsatt ikke hørt noe og ringte opp. På kontoret sa se at det ikke var tegn til urinveisinfeksjon, men at var tegn til protein og leukocytter. Prøven var sendt videre til dyrking. Jeg sa, som sant var, at det skjønte jeg ikke noe av. Ble forklart at det bare var å vente på brev fra legen.
Legger på og tenker: første regel er IKKE google. Det går 30 sekunder og jeg googler selvfølgelig. Omfg. Så nå er jeg livredd for alt! Svangerskapsforgiftning og svangerskapsdiabetes og andre skumle ting. Ufattelig tullete.
Jeg får vel ikke gjort noe fra eller til før legen gir lyd fra seg. Håper jeg hører noe før helgen.
Legger på og tenker: første regel er IKKE google. Det går 30 sekunder og jeg googler selvfølgelig. Omfg. Så nå er jeg livredd for alt! Svangerskapsforgiftning og svangerskapsdiabetes og andre skumle ting. Ufattelig tullete.
Jeg får vel ikke gjort noe fra eller til før legen gir lyd fra seg. Håper jeg hører noe før helgen.