Protein i urin

Jentemamma3

Flørter med forumet
Vet ikke helt hvorfor jeg skriver men, kanskje noen andre i samme båt?

Kom akkurat fra legen, fant protein i urin og ødemer i bein, men ikke høyt blodtrykk.
Kjenner jeg blir litt bekymret da jeg fødte veldig tidlig pga det i forrige svangerskap hvor de ikke fant noen typiske tegn på svangerskapsforgiftning.

Noen som vet om ting kan forbli sånn resten av svangerskapet? :-)

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver men, kanskje noen andre i samme båt?

Kom akkurat fra legen, fant protein i urin og ødemer i bein, men ikke høyt blodtrykk.
Kjenner jeg blir litt bekymret da jeg fødte veldig tidlig pga det i forrige svangerskap hvor de ikke fant noen typiske tegn på svangerskapsforgiftning.

Noen som vet om ting kan forbli sånn resten av svangerskapet? :-)
Hei!
Jeg hadde endel proteiner i min urin forrige svangerskap, uten at det var høyt blodtrykk og det gikk helt fint :)

Jeg var hos legen i går med positivt på urin.. Men BT var fint.. Kjenner jeg ble litt stressa :(

Uff, har du noen andre tegn på sf? Hadde du også +1? :-s
Meg du spurte ;) ?

Tror jeg hadde 1+ ja. Har kanskje litt vann i fingrene men ikke noe ødemer å legge merke til. legen mente det ikke var noe å bry seg om så lenge BT var veldig fint. men jeg er jo livredd for SF og evt ekstrem prematur baby :(

Meg du spurte ;) ?

Tror jeg hadde 1+ ja. Har kanskje litt vann i fingrene men ikke noe ødemer å legge merke til. legen mente det ikke var noe å bry seg om så lenge BT var veldig fint. men jeg er jo livredd for SF og evt ekstrem prematur baby :(

Ja :-)
Da gør det nok kjempe bra, eneste grunnen til noe som helst bekymring for meg er at jeg fikk hellp forrige gang, satser på at vi holder oss slik ut løpet

Ja :-)
Da gør det nok kjempe bra, eneste grunnen til noe som helst bekymring for meg er at jeg fikk hellp forrige gang, satser på at vi holder oss slik ut løpet

Er i litt risiko for å få høyt BT og har risikosvangerskap så derfor er jeg litt ekstra bekymra, håper det går bra! Legen var foreløpig ikke bekymra.
Håper det går bra for dere også og at protein i urinen holder seg langt unna for oss begge videre! :)

Har hatt 1+ på protein i urin siden uke 12, har ikke ødme, men bt har vært oppe i 140/90, så legen ble litt bekymret, men bt har gått ned igjen nå, men fått streng beskjed om å holde meg i ro:/ hadde sf med første og sf og HEELP med andre, då jeg går rundt på nåler, og direkte gruer meg til vær kontroll :(

Har hatt 1+ på protein i urin siden uke 12, har ikke ødme, men bt har vært oppe i 140/90, så legen ble litt bekymret, men bt har gått ned igjen nå, men fått streng beskjed om å holde meg i ro:/ hadde sf med første og sf og HEELP med andre, då jeg går rundt på nåler, og direkte gruer meg til vær kontroll :(

Oi, da skjønner jeg du er bekymret. Var det sånn det begynte de andre gangene også? Hvor tidlig fikk du hellp forrige gang?
Masa jeg fælt her, hehe :-)

Oi, da skjønner jeg du er bekymret. Var det sånn det begynte de andre gangene også? Hvor tidlig fikk du hellp forrige gang?
Masa jeg fælt her, hehe :-)
Jeg var lite til kontroll di andre gangene, med førstemann, dro jeg til legevakten for jeg hadde så mye vann i kroppen, ble sendt rett på sykehuset samme kveld/natt, dagen etter ble han tatt ut m ks (uke 32). Med andre mann, hadde jeg veldig til pannehodepine og så mye vann i kroppen og ansiktet at jeg så nesten ingen ting, gikk 1 uke sånn siden jeg skulle på ul, da jeg kom på ul ble jeg innlagt igjen og ble det ble tatt ks den morgenen (uke 30). Fikk vite begge gangene at det var sf, men fikk ikke vite at jeg hadde HEELP med siste før nå i mars. Så skjønner nå hvorfor jeg var så mye dårligere med minstemann, lå 2-3 døgn på overvåkning for jeg var så dårlig :( men vet ikke hvor høyt bt var når jeg hadde sf, siden di ikke ville si noe til meg.

Vanlig med litt proteiner i urin.. Som oftest er det bare grums fra skjeden :p jeg hadde 2+ proteiner i en mnd+høyt BT, men så ble proteinene borte og BT ble noe lavere også.. Men nå er BT oppe igjen og 1+L, heller ikke noe å bekymre seg for enda..
Med nr 1 hadde jeg 1+ protein veldig ofte..mye ødem og høyt BT da også.. Siste 2 mnd måtte jeg til sykehuset flere ganger i uken bare for å utelukke svangerskapforgiftning pga blodtrykket og hevelsene..

Vanlig med litt proteiner i urin.. Som oftest er det bare grums fra skjeden :p jeg hadde 2+ proteiner i en mnd+høyt BT, men så ble proteinene borte og BT ble noe lavere også.. Men nå er BT oppe igjen og 1+L, heller ikke noe å bekymre seg for enda..
Med nr 1 hadde jeg 1+ protein veldig ofte..mye ødem og høyt BT da også.. Siste 2 mnd måtte jeg til sykehuset flere ganger i uken bare for å utelukke svangerskapforgiftning pga blodtrykket og hevelsene..

Det var det de sa forrige svangerskap å, at det var helt vanlig, hehe. Rett etter ble det hastekeisersnitt og krise, hehe :-)
Kjenner jeg stoler litt for lite på legene denne gangen.
Men alle er jo så forskjellige med forskjellige symptomer da :-)

Back
Topp