Protein i urin?

Tweety

Mammalykke
Andre her inne som har 2+ på protein men fint blodtrykk? Jeg har det nå å fikk d sist. Gikk opp til 3,4+ og. Fortsatt fint blodtrykk. Virker ikke som svangerskapsforgiftning siden blodtrykket er fint. Går dere andre på ekstra oppfølging? Jeg var innlagt 2 dager på sykehus, og skal til lege 1 uke etterpå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde kun utslag på protein og 1+ på leukocytter i forrige uke på kontroll med noe høyt blodtrykk. Skal til sjekk igjen nå på fredag for sjekk av urin igjen og se om det er en begynnende uvi, tegn på svangerskapsforgifting eller om det kun var en urinprøven bedrer seg;-)

Er helt utslitt her jeg :P

De siste 3 kontrollene har det slått ut på leukoscytter, proteiner og glukose.

BT har vært forholdsvis stabilt, frem til torsdag.

Nå slår urinen ut på både proteiner og leukocytter, bt er helt ute og kjører og jeg vet ikke hvorfor. :(

Var på sykehuset på fredag pga +3 i proteiner og leuk. og bt som var litt høyt, men innenfor. Tok nye prøver på sykehuset og urinen viste kun spor av proteiner, men +3 leuk og +2 glukose. BT var ok. Tok blodprøver også og de var heldigvis fine.

Men vet ikke hvorfor det svinger sånn her med BT og urin. Får hele tiden spm om det gjør vondt når jeg tisser, men jeg kjenner ingenting. Ikke UVI som jeg vet om, så skjønner bare ikke hvorfor de ikke setter den til dyrking.

Skal inn igjen i morgen for ny BT og sjekk av urin. Håper det er bedre da...

Jeg har hatt det 2 ganger før, og er utsatt til å få svangerskapsforgiftning igjen, men siden det gikk bra sist så er jo også det lovende. Noe sier meg at jeg ikke er like heldig denne gangen.

Proteiner kan komme av utfloden også, at det er forurenset. Men vært obs på¨symptomer.

kan være UVI selv om man ikke kjenner symptomer. underlivet er annerledes under sv.skap og man merker ikke UVI like lett. å da må urin til dyrkning. Jeg hadde +++++ på leuk og proteiner sist og endte med pencillin for UVI.
Hadde sv.skaps forgiftning med førstemann men bt er fint så langt her :) om det er protein i urinen kan det også bare være forurensning.

di har sendt prøven te dyrking, å d e protein saie di. Men di forstår issje kor det komme fra. E bare redde blodtrykket mitt ska stiga mellom kontrollane:s

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp