Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var hos legen, hadde utslag på ustix 2+ protein. Bra blodtrykk, men hun sa det ikke gjorde noe? Jeg trodde det ikke var bra jeg. Noen som kan gi meg bedre svar på dtte?
Oj.. det var mye. Jeg har hatt utslag på 1+ de to siste gangene, og hun sa jeg måtte ta en glukosebelastningstest.. ville tatt kontakt med legen og bestilt en time til det. Bedre å få luket ut evt. svangerskapsdiabetes o.l enn å gå å tenke på det.
Ja jeg syntes det var litt jeg også, men ringte føden nå for sikkerhets skyld for stoler ikke helt på legen min. Di sa at så lenge jeg ikke hadde noe stigende blodtrykk å det ikke ble verre var det ikke farlig. Syntes det er rart men dem vet vel best
Jeg hadde det på en prøve for litt siden. Men neste prøven var 1+.
Jordmor sa at dette kan skyldes økt utflod osv. Derfor blir urinprøver med utslag sendt inn til dyrkning for å avgjøre om det er noe "farlig" eller ikke.
Så har du ingen andre symptomer, er det nok helt ufarlig!
Jeg har alltid både blod og prot på over 2+, men jeg har også en nyresykdom da.. Men det er ikke farlig med prot i urinen så lenge blodtrykket er stabilt
Du gjorde nok lurt å ringe å høre ja, bedre å være på den sikre siden