Prostitusjon

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kunne du ha vert luksusprostituert dersom du fekk 4000-8000 pr gang? Og kunne valgt sjøl kven du ønska å ha samleie med, og kven du avviste?

Altså, regner med dei fleste svara er nei.. men no tenker eg som deg som person, uten at du hadde barn osv :)

Nei, det kunne jeg ikke ha vært.. men det er visst en del studenter i Oslo som finansierer studiene på den måten :p

Kunne du?

ikkje slik eg har vokse opp, for har aldri hatt mangel på penger.. eg har jobba mykje sia 10. Klasse :)
Men eg kan forstå at nokon blir så desperate at dei gjere det :) så eg dømmer ingen ... Og eg har jo faktisk gjort samme "jobben" gratis, såe.... :p

Hahaha! Helt sant ;)

Hadde jeg vært singel og barnløs hadde jeg kanskje kunnet vurdere det. Bodd i LA og hatt fin bil og penthouse ;p Haha. Men jeg skulle hatt mye for det. Vært kjendisenes hore, liksom! Sånn 50tusen for en runde i senga ;)

Haha :p då håper eg du hadde brukt kondom ;P haha :) så luksusprostituert kunne eg også vurdert :) ville jo eigd eit slott innen eit halvt år jo :P

Nei, ikke under noen omstendighet. Hvis valget sto mellom at barna mine sultet eller prostitusjon så hadde jeg sikkert gjort det.

Nei det hadde jeg nok ikke klart mtp min oppvekst.

Jeg tenker at om jeg selv kan velge hvem, og det er rike kjendiser som er rene og bruker kondom, så kan det jo sikker være morsomt det :p Ta litt funky bilder, og så kan jeg blackmaile de med sære interesser den dagen jeg blir gammel og ingen vil ha meg :) Mitt eget, lille pensjonsfond ;)

Jeg tenker at om jeg selv kan velge hvem, og det er rike kjendiser som er rene og bruker kondom, så kan det jo sikker være morsomt det :p Ta litt funky bilder, og så kan jeg blackmaile de med sære interesser den dagen jeg blir gammel og ingen vil ha meg :) Mitt eget, lille pensjonsfond ;)
Ja, sant?;P og som luksusprostituert har du lov til å bestemme kva som er greit og ikkje, fordi du er eksklusiv :P

Nettopp ;) Men nå er situasjonen en gang slik at jeg har både mann og barn :p

ja. om jeg kunne valg selv hvem jeg ville hatt sex med så er jo ikke det noe annet enn at jeg hadde gått på byen og valgt meg en fyr. eneste forskjellen er at jeg tjener mer enn nytelsen på det. og er du luxus prostituert er det en del flotte rikmannskarer og bigshots som vil komme. regner med marilyn monroe ikke var noe annet og se på hu. spørsmålet er om noen ville betalt for så mye dame. det skal jo være minst mulig kjøtt vettu

Luksus og prostitusjon hører virkelig ikke hjemme i samme setning altså :p

joda. så lenge man tar penger for sex om det er 1 kr eller 10.000 så er det prostitusjon. men kan du selv velge partner og får så mye så er det luxus

Signerer lillerypa. Hadde heller aldri hatt sex igjen enn å prostituert meg.

Back
Topp