Prosjektnavn på baby

Vi kaller hen for bebisen eller babyen. Vi skal ikke vite kjønn, så blir nok bare de "kallenavna" foreløpig. Blir sikkert andre ting etterhvert som sparkene blir mer tydelig og man får litt mer inntrykk av personlighet (heh, liksom da). Sist hadde jeg en veeeeldig aktiv baby i magen. Denne gangen kjenner jeg bare diffuse bevegelser fortsatt, men det er nok fordi morkaka ligger foran, så er ikke så lett å kjenne spark og turning ennå.

Anyways, det har vært litt smånavn som bolla, bøllefrø, bønna og sneipen, men ingen har blitt faste liksom. Jeg prøvde meg på lillebrøster, men det synes mannen bare var fælt.
 
Vi kaller den for knerten:)
 
Førstefødte kalte vi for "Skrutt" og det hang i leeenge! Det var ikke før han begynte i bhg at vi følte vi "måtte" bruke det ordentlige navnet hans (og da føltes det så rart og fremmed.) Stakkars, gutten selv trodde han het Skrutt! Og vi bruker det titt og ofte ennå, og folk synes det er veldig rart, haha!
Denne spira blir kalt Kick, men tror ikke det kallenavnet henger ved like godt som førstemann sitt!
 
Hehehe, jeg synes også det er ganske fælt ja.

Fniz, ja det er kanskje ikke det koseligste navnet, men man må jo ha noe som er kjønnsnøytralt... Kan kalle hen for Åse Gunnar liksom, men er ikke så søtt og kos det heller :p jaja, bebisen får være godt nok ;)
 
Back
Topp