Prosjektnavn på baby

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
har dere noen kallenavn på babyen i magen, enten i påvente av ekte navn eller at dere ikke vil bruke det enda?
Mini ble kalt Kladden.
Denne gangen fikk mini bestemme navn, så han går under "Kule rock and roll" frem til vi bestemmer oss for noe.
:cool14
 
Her går det i mini :)
 
Mini her også :)
 
Bøtteknotten :) Mannen kalte den det ganske tidlig, og så har det bare blitt værende. Føles nesten som navnet dens nå. :p
 
Bøtteknotten :) Mannen kalte den det ganske tidlig, og så har det bare blitt værende. Føles nesten som navnet dens nå. :p
Pass på så dere ikke sier feil navn i en evt dåp da :D
 
Vi sier bare baby nr 2.
Storebror ble bare kalt ostepoppen da mannen syntes tildlig ultralydbilde i uke 7 så ut som en liten ostepopp.
 
Vi kalte han for lille snipp til vi fant ut av kjønn, nå som vi vet at det er en gutt har vi begynt å bruke navnet, men bruker enda lille snipp også når jeg ligger å snakker til magen ♡
 
Button :)
 
Broren min kaller han Roger.

Vi sier lillebror eller pølsa.
 
Vi har hele tiden tullet med at om det blir gutt, så må han hete Torbjørn (etter min og hans far....). Så en lang periode så var det Torbjørn. Nå har vi lagt der fra oss, da han garantert ikke skal hete det, og vi ikke vil venne oss til det navnet. Så nå er prosjektet navnløst, men bruker mini innimellom :)
 
Jeg sier svimle, tuppa sier lillesøster eller baby og mannen sier teodorah. Salig blanding.
 
Back
Topp