Prosjekt voksende mage

Doven

Andre møte med forumet
Er det flere som begynner å få ubehag med å bøye seg framover eller ned? tung øvelse å få på seg bukse og sokker. Magen er ikke så stor, men den kjennes. Føler ofte den er øm og litt vond å strekke på i løpet av dagen. Veldig sliten i rygg og kropp på kveldstid. Vokser sikkert fort nå! både gøy og litt skremmende med alle forandringene
 
Har allerede begynt med bekkenbelte her :p det hjalp godt på :)
 
Synes også det begynner å bli tungt! Det strammer godt i mange situasjoner og jeg klarer ikke å gå lange strekninger lengre. Var sånn sist gang også, men ikke så tidlig mener jeg. Veeeeldig spent på hvor mye jeg faktisk klarer å jobbe etter ferien. Nå kan jeg jo ta det litt i eget tempo, men jobben min er ikke slik. Får ta det som det kommer :)
 
Har hatt vanskelig for å bøye meg lenge nå. Ikke at magen er så veldig stor, men det er stramt der. Blir mer "froskestilling", beina ut til siden, når jeg skal bøye meg.
Tenker på at magen skal bli ganske mye større... Selv om jeg ikke syns den har sånn spesiell gravid utseende, så vokser den visst akkurat som den skal, helt på gjennomsnittet.

Andpusten har jeg vært lenge, det er nok ikke bare vekta men også kondisjonen. Pluss at jeg leste et sted at det er noe hormoner som gjør at man får mindre lungekapasitet ved graviditet.

Er også spent på hvordan det blir å jobbe igjen etter ferie. Er jo kommet 3 uker lengre på vei i løpet av ferien. Gir det noen uker nå for å se, om det er mulig å tilrettelegge noe for meg. Jobber i barnehage, og da er det fort sånn at når man er der så må man orke det meste, hvertfall ifht barna. Så kanskje det blir noe redusert jobbing utover høsten.

Alltid trist når sommerferien er over, men i år vil jeg jo at ukene skal gå fort! I høstferien går jeg ut i permisjon, og det er jo ikke sååå lenge til!!
 
Oh, yes. Dette er tredje ungen, så har allerede en ganske grei størrelse på magen. I går prøvde jeg å ta neglelakk på tåneglene. Det ser helt jævlig ut.
 
Eg syns det er hakket verre når magen faktisk ikkje e sånn kjempe stor til å være i veien, så ein glømmer litt at ein ikkje kan bøye og vende seg i alle retninger. Den opptar jo så og sei heile magen, og einaste vei nå er utover. Håper det blir litt lettere å ta hensyn når magen er stor ❤
 
Min mann må ofte hjelpe meg å ta av meg sokker og bukse når jeg skal legge meg. Haha. Håpløst:dead:
 
Foreløpig greier jeg alt selv, men om jeg mister noe på gulvet f.eks., så blir jeg litt oppgitt over at det er tungt å få det opp igjen. Heldigvis bare fire drøye måneder igjen. :hilarious:
 
Bruker veldig lang tid på å ta på meg skoene. :hilarious:
Trodde ikke det skulle bli så stor forskjell siden jeg allerede har tjukk mage, men er noe helt annet å bare bøye seg over fett kontra bebis og livmor osv.
 
Sliter med støttestrømpene, mest om kvelden :p da får mannen trø til
 
Back
Topp