Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes godt ut med gjærbakst, men mine blir alltid så tørre egner seg best ferskt Men supper og lapskaus jaTil mat så kan du lage lapskaus, wok, supper o.l.
Barselkaker ja. Hmmm. Jeg tror jeg lager noen runder med kanelsnurrer og boller. Enkelt.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg pleier å lage opp lapskaus, supper, spagetti, pizza, lasagne, nudel wok, skoleboller, kanel i svingene, sjokoladeboller, muffins, "pigs in a blanket", gryteretter, tikka Masala, vårruller osv
Det var de jeg kom på i farten [/.quote]
Så flink du er da..! Her er det bare å sette på komfyren skjønner jeg er det lys eller brun lapskaus du lager?
Kanskje det vil hjelpe hvis du ikke steker bakverket, men fryser de i deigform, slik at lukten ikke frister så mye når du bakerGod ide! Spørst visst jeg baker noe om jeg klarer å spare på det *knis* kjenner jeg meg selv rett har jeg ikke nokk selvbeherskelse til å ha søtsaker i hus på dette stadiet ) men middagen får nokk vær i fred
Høres godt ut, ble sulten nåHar i dag handlet inn til brownies, tomatsuppe, brun lapskaus, biffgryte og grønnsakssuppe. Alt skal lages fra bunnen av og jeg er ganske imponert over hvor mange råvarer vi fikk til den summen. Satser på at første ladning går på mandag, er spent på noen av oppskriftene da disse er nye for meg. Håper det blir bra, både før og etter frysing