PROSJEKT hemmelig bryllup

_gjotterii_

Elsker forumet
Sambo fyller 30 år 1 oktober neste år, og dette faller seg på en lørdag...

Så nå er fotografen bestillt, titter på lokaler. Han skal ikke vite noe før han står ved kirken (helst) Da noen hvite løyner og si det er bare ett 30årslag [:D]

Har dere noen bra innsparingstips?? Eller andre tips...?
Skal ikke koste 100 000 liksom siden jeg må spare litt sånn i hemmelighet :) skal fri litt til bestefar men ikke så mye da.

Skal lage meg en blogg dere kan følge med på [:D]

Og dere som kjenner oss.... Vegar SKAL IKKE VITE NOE!!! [;)]

ORIGINAL: Nora1405

Sambo fyller 30 år 1 oktober neste år, og dette faller seg på en lørdag...

Så nå er fotografen bestillt, titter på lokaler. Han skal ikke vite noe før han står ved kirken (helst) Da noen hvite løyner og si det er bare ett 30årslag [:D]

Har dere noen bra innsparingstips?? Eller andre tips...?
Skal ikke koste 100 000 liksom siden jeg må spare litt sånn i hemmelighet :) skal fri litt til bestefar men ikke så mye da.

Skal lage meg en blogg dere kan følge med på [:D]

Og dere som kjenner oss.... Vegar SKAL IKKE VITE NOE!!! [;)]

å så kjekt da... Hvis du skal ha billige dekorasjoner, så bare spørr meg. Kan hjelpe deg med mange gode tips :d

vil han gifte seg da??
hahahahha

kødda...koselig det da

over ett år siden han fridde [:D]

helt hemmelig bil nok litt vanskelig pga han må skrive under på noen papirer før den store dagen...

jeg hadde blitt forbannet om min partner hadde gjort det mot meg. men det er nå meg. og vet at mannen min heller ikke hadde likt at bryllupet skjer på en slik måte.

men du kjenner han jo best og vet at han blir positiv til det regner jeg med.

ORIGINAL: håper_på_klaff

jeg hadde blitt forbannet om min partner hadde gjort det mot meg. men det er nå meg. og vet at mannen min heller ikke hadde likt at bryllupet skjer på en slik måte.

Overraskelsen til min kjære på 30 årsdagen gikk til helvete, vær helt sikker på¨at du gjør det han vil og ikke der du vil....

altså jeg er klar over at mange mannfolk hadde vært glade for å slippe unna planlegging og slikt, men enkelte ting bør de også få ta del av:

velge antrekket sitt selv
være med i diskusjonen om hvilken musikk som brukes (i kirke og lokale)
ikke være snytt for utdrikningslaget sitt
hvor vielse og fest skal finne sted
hvem som skal komme (og ikke komme)...

til et bryllup hører to stykk.

kjenner han så godt og snakket om bryllup så mange ganger att vi har både gjesteliste, anterkk (moodsdress for hans del) som han selv skal plukke ut som 30 årsgave:) og det meste klart i hodene våre.
Jeg har fått trumfet igjennom kirkebryllup så lenga han slipper å be fader vår høyt[8D] Og jeg VET att han helst skulle ha giftet seg ifjor :)

høres kjempespennende ut!!!
men, hvordan skal du løse det med de papirene dere må fylle ut??

ORIGINAL: *tine*

Overraskelsen til min kjære på 30 årsdagen gikk til helvete, vær helt sikker på¨at du gjør det han vil og ikke der du vil....

Merker jeg ble veldig nysgjerrig på hva du gjorde?? He he[8D]

ender nok opp med att han må vite det litt på forhånd, men da vil alt være klart og han har sagt flere ganger att han vil ikke planlegge noe :) Utdrikkningslag nekter han å ha. Må han ha det vil han ikke gifte seg.. så den saken er jo grei..
Men klarer jeg å holde det hemmelig frem til dagen papirene må underskrives har jeg nådd me av målet mitt :)

høres så romantisk og morro ut!!
vet gubben her hadde blitt kjempeglad om jeg hadde gjort det på den måten...

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: håper_på_klaff

jeg å.. syns det er noe man planlegger sammen.

Woho, så morro.. [:D]

MEEEN, hvordan gjør du det med papirene han skal skrive under på, da? [8|]

ORIGINAL: KrepsenErGravid

Woho, så morro.. [:D]

MEEEN, hvordan gjør du det med papirene han skal skrive under på, da? [8|]
Det er bare å si at det må sendes inn før man kan bestille kirke osv osv det.Også at man kan diskutere dato etter de er sendt inn [;)]

lykke til ts [:D]

men kjære vene, den som intet våger, intet vinner. Kanskje er giftermålet hun planlegger det mest romantiske som har skjedd i hans liv. Kanskje blir hun stående på kirketrappa i finkjolen, men som over: Den som intet våger intet vinner.

JEG SYNES DU ER TØFF!

Apropo innsparing. Ta ut så mye penger du føler du kan spare pr dag. Det er vanskeligere å oppdage at foreksempel 30 kroner er borte fra kontoen enn 200. Om du føler du kan spare 30 kroner hver dag, så går du på butikken å kjøper melk, og ber om å få ut 30 kroner ekstra. [:)] Putt dem på et hemmelig sted. Og flasker; Spar på pengene fra pantelappene! [:D]

ORIGINAL: bumpien

men kjære vene, den som intet våger, intet vinner. Kanskje er giftermålet hun planlegger det mest romantiske som har skjedd i hans liv. Kanskje blir hun stående på kirketrappa i finkjolen, men som over: Den som intet våger intet vinner.

JEG SYNES DU ER TØFF!

Må si meg enig.

Du kjenner han best, og det høres ut som det kommer til å bli en kjempedag.

Som noen andre skrev over.
Lat som dere skal gifte dere en stund frem i tid og få han til å signere papirer uten og fylle inn dato, den fyller du inn senere [8D][8D][8D]

KOMMER TIL Å BLI KNALL

Back
Topp