FruHåpefull82 Gift med forumet Himmelbarn Juliknøttene 2022 1 Jul 2022 #1 Huff, synes det er så fælt å nyse nå som baby er blitt så stor i magen. Føler jeg skviser henne skikkelig
Huff, synes det er så fælt å nyse nå som baby er blitt så stor i magen. Føler jeg skviser henne skikkelig
Prøveliten Elsker forumet Vi som prøver :) Himmelbarn Julikulene 2020 Junilykke 2022 1 Jul 2022 #2 FruHåpefull82 skrev: Huff, synes det er så fælt å nyse nå som baby er blitt så stor i magen. Føler jeg skviser henne skikkelig Klikk for å utvide … Sniker fra juni. Har hørt at kynnere kan føles som en god klem for baby, så da er sikkert en nys bare en kjapp klem?
FruHåpefull82 skrev: Huff, synes det er så fælt å nyse nå som baby er blitt så stor i magen. Føler jeg skviser henne skikkelig Klikk for å utvide … Sniker fra juni. Har hørt at kynnere kan føles som en god klem for baby, så da er sikkert en nys bare en kjapp klem?
FruHåpefull82 Gift med forumet Himmelbarn Juliknøttene 2022 1 Jul 2022 #3 Prøveliten skrev: Sniker fra juni. Har hørt at kynnere kan føles som en god klem for baby, så da er sikkert en nys bare en kjapp klem? Klikk for å utvide … Haha så bra, det vil hjelpe å ha den tanken neste gang!
Prøveliten skrev: Sniker fra juni. Har hørt at kynnere kan føles som en god klem for baby, så da er sikkert en nys bare en kjapp klem? Klikk for å utvide … Haha så bra, det vil hjelpe å ha den tanken neste gang!