Prosess rundt igangsettelse.

Uff, høres ikke noe særlig ut! :( Bør jo i alle fall få en vurdering av lege da, synes jeg! Er jo så godt som 37 uker også du nå.
Ja, er 37+1 i dag. Føler jrg har grunnlag for å hvertfall bli hørt på situasjonen min. Hjelper jo ikke å ha ei på 2,5 år fra før som krever sitt heller :-(

Ja, er 37+1 i dag. Føler jrg har grunnlag for å hvertfall bli hørt på situasjonen min. Hjelper jo ikke å ha ei på 2,5 år fra før som krever sitt heller :-(
Så på lilypien din. ;) Satser på hjelp hos JM. Og så er de jo veldig greie på ventesone 4.4. :) :) Lykke til!

Så på lilypien din. ;) Satser på hjelp hos JM. Og så er de jo veldig greie på ventesone 4.4. :) :) Lykke til!
Satser på de hører meg, når Rakel slår neven i bordet for meg :-P

Av 3 fødsler er den induserte den med minst komplikasjoner og den enkleste av dem alle. Så her kunne de ikke bruke det argumentet :P
Og mtp den første fødselen til Parmadilien, og hennes komplikasjoner nå, så kan de igrunn ikke bruke den på henne heller.

Jeg mente selvsagt ikke å være bedreviter, derfor jeg skrev "kan" blant annet. Jeg siterte bare mest det jeg fikk høre sist når jeg satt gråtende på ahus 38+5 med 3 på ødem, oppkast døgnet rundt, låst bekken og pustevansker :O Fikk bare noen tabletter så jeg kunne sove litt. De ville ikke sette igang med mindre barnet hadde det dårlig, og det hadde han jo ikke. Dro hjem og sov, våknet, så gikk vannet og han kom i ekspressfart.

Ååå... har du rakel på skjeberg helsestasjon? Ho hadde jeg med Aurora ♡ Verdens beste dame!
Ja ♡♡ Bare at nå holder ho til pp Sentrum Helsestasjon et par ganger i uka også, så slipper å dra ut til SHS :-D

Jeg mente selvsagt ikke å være bedreviter, derfor jeg skrev "kan" blant annet. Jeg siterte bare mest det jeg fikk høre sist når jeg satt gråtende på ahus 38+5 med 3 på ødem, oppkast døgnet rundt, låst bekken og pustevansker :O Fikk bare noen tabletter så jeg kunne sove litt. De ville ikke sette igang med mindre barnet hadde det dårlig, og det hadde han jo ikke. Dro hjem og sov, våknet, så gikk vannet og han kom i ekspressfart.
Huff, hørtes ikke noe særlig ut :-( Tror de er strengere på 1. Gangsfødende enn ellers og.. (Har googlet i kveld :-P )

Fått time hos JM til fredag, så da fr vi se..

Masse lykke til... Med tanke på alle smertene jeg har i magen for tiden skal jeg lufte dette med jordmor selv. Måtte jo settes igang etter 2døgn med rier uten effekt sist så bekymrer meg veldig for at det skal bli slik nå og. Har ks dato 15 februar men kjenner jeg heller mer og mer mot vanlig fødsel, kanskje med litt starthjelp...

Back
Topp