Proppen gikk!!

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
Da gikk jammen slimproppen her jenter!! Hva med dere? Har hørt den kan gå lenge før fødselen starter og det gjordet den sist(to uker før) men nå har jeg sittet her siden kl 07 med rier/meget sterke kynnere? er litt usikker på hva det er, men godt er det ikke! Har ikke ringt føden enda for jeg har liksom ikke den følelsen av at noe skal skje akkuratt i dag, men må vel ringe snart om det fortsetter å blir tettere.. Har fått dusjet, pakket baggen og satt inn bilstol så vi er klare for å si det sånn.. Men håpet kanskje på at jeg får knipet igjen til 2012 siden det er 14 dager til termin, men kommer hun så kommer hun emoticon Gleder meg voldsomt til å se henneemoticon
Oj nå ble det mye skribleri men var mye jeg ville dele gitt.. Ha en ellers fin Fredag!

Oi, så spennende :) Kanskje det blir et nyttårsbarn :) Med jenten min gikk slimproppen om morgenen, og riene startet noen timer senere, og på kvelden ringte jeg føden, da var fødselen i gang :)

Haha. Når jeg leste dette fikk jeg skikkelig sterke kynnere :P

Spennende da, om du føder i dag. Selv om jeg skjønner at du synes hun kunne ventet til kanskje søndag ;)

Her har jeg sagt at jeg helst vil ha 2012 barn, men kommer hun så kommer hun. Og hun er hjertelig velkommen :D

Så vittig! Jeg skulle akkuratt til å skrive et innlegg på det samme! Proppen gikk ca 11.30 her... Ingen smerter enda, men har vært på føden og sjekket.. Lite bevegelse de siste dagene også fikk jeg jo litt hetta når det var slimblod på papiret! Alt fint med baby! :) legen sa at dette kunne være starten, men at det også kunne ta lang tid fremdeles. Håper håper på januarbarn!! Hun sa at det nok ikke gikk over termin da! (15.01) masse masse lykke til folkens! Dette er spennende!!!

Hos meg gikk proppen litt før jul og jeg tenkte jeg får vel baby jenta mi på jul, men hun har klart å holde seg der inne enda. I dag av alle dager har kynnerne blitt sterkere og jeg har dem nesten hele tiden...
Har hatt ganske raske fødsler også så er nok ikkje trygg på 2012 baby før lørdag kveld kl 22.00 hehe..
Uansett lykke til!!! Så ser me om de finner roen i kveld/natt eller om det blir baby tid snart :)

Må bare komme med en vits i anledningen...

Hørt på føden: -Har slimproppen gått? -Ja, han gikk for å hente kaffe!

Hi hi, lykke til med både proppen og kanskje fødsel snart:)

Takk for gode svar jenter! :D Nei her dabbet det hele "heldigvis" av etter luren jeg tok på ettermiddag. Nå er det bare kraftige kynnere av og til og ikke så ofte som tre ganger på ti min, hehe.. Prøver å knipe littegranne igjen nå, er jo ikke lenge til 2012
Men hvor mye slimpropp finnes det egentlig? hehe.. Her kommer det egentlig ganske greie mengder hver gang jeg er på do, og det er ikke sjeldent :P

Så spennende!!!!
Må oppdatere oss om det sku skje noe!
emoticon

** sladrer med moto2 & kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M   Ticker id: PAYq

Back
Topp