propp i øret!!!

schnuppaluppa

Gift med forumet
Føles som at jeg har en hel bomullspakke i det ene øret...ja, jeg er forskjøla...[:'(][&o]tips til og få den bort...????[:@][:@][:@]

Prøvd nesespray ? Ikke inn i øra altså, men i nesa :p Det går jo i samme kanaler, kanskje det løsner [:)]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Prøvd nesespray ? Ikke inn i øra altså, men i nesa :p Det går jo i samme kanaler, kanskje det løsner [:)]

Hehe..jepp...det og sånn nesehorn med saltvann i...holder på og klikke her!!!

Var ikke der oben skulle alså[:)] Uff...Seriøst ja.Nesespray kan hjelpe å åpne opp(selv om du ikke er tett i nesen).Hold for nesen og blås imens du holder pusten.Tyggis? Da var jeg tom for ideer.Masse god bedring ivertfall

Nesespray og goooood tid... jeg var nesten døv fra lille bittelillejulaften og godt inn i romjula [:(]

Plutselig en dag da jeg pusset nesa bare slapp proppen. Var himmelsk å endelig høre normalt igjen [:)]

hold nesa og munnen igjen å blås så beveger du kjeven fra side til side[8D] det funker alltid på meg og jeg har ofte dott i øret

ORIGINAL: 5 prinsesser

Var ikke der oben skulle alså[:)] Uff...Seriøst ja.Nesespray kan hjelpe å åpne opp(selv om du ikke er tett i nesen).Hold for nesen og blås imens du holder pusten.Tyggis? Da var jeg tom for ideer.Masse god bedring ivertfall

[8D]hahaha...[:D] Prøvd nesespray..er pottetett i nesa og....så har levd på nesespray det siste døgnet. Har blåst meg lilla i trynet....tyggis har jeg ikke prøvd, løper til skapet og henter!!![:)]

ORIGINAL: Ellen.

Nesespray og goooood tid... jeg var nesten døv fra lille bittelillejulaften og godt inn i romjula [:(]

Plutselig en dag da jeg pusset nesa bare slapp proppen. Var himmelsk å endelig høre normalt igjen [:)]

Sånn har jeg ofte =/ Sykt irriterende ... Men heldigvis bare på 1 øre omgangen da :P

ORIGINAL: lenah

hold nesa og munnen igjen å blås så beveger du kjeven fra side til side[8D] det funker alltid på meg og jeg har ofte dott i øret

Jobber med saken! [:D]

ORIGINAL: AogC

Prøv tigerbalsam bak øret![;)] Funker for meg..[:D]

hehe..okay! Har ikke...ellers skulle jeg prøvd. [:D]

Har en propp i øret selv.. og holder også på å bli koko.. eneste jeg ikke har prøvd er tigerbalsam bak øret.. så får prøve det før jeg legger meg....
Tar i mot alle andre tips også!

Funker det ikke med en sabla stor gjeeeeeeeeeesp heller???[:D]
Funker alltid på meg![:)]

ORIGINAL: Linkydonk

nooope.....sambo sitter og ler av meg....har prøvd alt uten tigerbalsamen...

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: Linkydonk

nooope.....sambo sitter og ler av meg....har prøvd alt uten tigerbalsamen...

Uff, stakkar :( Det er ikke noe kjekt! Håper det popper snart! [:)]

Det hadde jeg også en dag i jula. Prøvde alt mulig, nesespray, blåste, alt, men det var ingen forskjell. Skylte t.o.m øret med vann. Brukte en sprøyte full av vann og sprutet inn i øret med høyt trykk for å få ut ørevoksen som vi ikke får tak i med q-tips. Det hjalp heller ikke. Hørte at det skulle hjelpe å ligge natten over med noen dråper matolje i øret, med bomull foran åpningen. Da skulle oljen løse opp ørevoksen hvis det var det som forårsaka "dotten". Men syntes det hørtes drastisk ut, så la meg til å sove i håp om at den forsvant av seg selv om natta - og det gjorde den.

Back
Topp