Propp i øre

*Snoopy*

Forumet er livet
Igår når eg va ute og handlet fikk eg pluselig en propp i øret.Sånn helt uten grunn [:'(]Aner ikke hva sånt kan komme av eg,har prøvd alle triks eg og sambo kommer på men proppen er stuck i øre den..Det er sånn propp du får når du fyker (bare så dere ikke misforstår [;)] )Noen som har hatt det samme,eller vet hvordan eg kan bli kvitt den..For dette er skikkelig ubehagelig og vi skal fyke ned til Tyrkia på Fredag...[&o]

har du bruka q tips?? Det kan dytte ørevoksen lenger inn og lage propp.. Kjøp en
  •  Der følger det med en ballong som du fyller med lunkent vann og sprut det inn i øret, da kommer all gørra ut :o) Kjempe effektivt. Kan hende du må gjøre det flere ganger etterhverandre, men til slutt kommer det.
    Ørelysbehandling er og veldig effektivt, enkelte alternative behandlere som driver med dette, den får ut all fuktighet som er i øret, er faktisk kjempe herlig behandling [:D]
  •  
    Når jeg får slik så klemmer jeg godt på nesa og blåser ut, da kommer trykket ut i ørene og det forsvinner.
    Eller så kan det være ørevoks som plutselig at tettet igjen, sambo har hatt det en gang. Fikk da de på legekontoret til å skylle ørene og det forsvant.

Er du forkjøla? Da kan gangen mellom nesa og øret (øretrompeten) svelle litt opp og gjøre at man får "dott i øret". Da kan du evt. forsøke om det hjelper med nesespray.

ORIGINAL: Kinaputten

Er du forkjøla? Da kan gangen mellom nesa og øret (øretrompeten) svelle litt opp og gjøre at man får "dott i øret". Da kan du evt. forsøke om det hjelper med nesespray.

Nei er ikke forkjøla [8|]Men er vel noe gørr inni der,hehe hva kan man rekne med etter 21 år da [;)]Har vært og kjøpt den Yatzy tiåsa om så da får vi prøve [:D]

Back
    Topp