Propell i magen

Escuro

Forumet er livet
Flere som har hyperaktive knøtt i magene sine?

Mini spinner rundt og snur på seg og dytter for å få mer plass. Tror han er veldig territorial, for om det ligger noen bein i fanget mitt, etter buksen strammer litt rundt livet, blir han helt hysterisk inni der og forsøker sparke det bort. Samme skjer når forloveden min legger øret inntil magen. Da blir han kjeppjaget. Hehe [:D] Synes det er utrolig herlig, Minien har på en måte personlighet allerede nå.

Så morsomt. [:D]

Jeg har en liten sprellemann inni der, og så kjenner jeg det samme som deg, at det blir mer liv og tjohei hvis buksen strammer. Det er vel ikke så populært.

Han er mest aktiv på kvelden og utover foreløpig, så kanskje det er en som skal holde oss våken på ugunstige tidspunkt. [8D]

Så herleg liten knall du har Tulla mi likar ikkje bevegelser hu, mamma ska visst sitje i ro [8D][8D]  Så håpe me at hu likar det når hu kjem ut også[:D][:D]

Kan ikke akkurat skryte av det da morkaka ligger på fremsiden. Har til nå kjent minimalt med liv, så det var godt å både få se tulla og se at hun var aktiv inne i magen igår [:D]

jupp, sparker noe helt vanvittig inni dær[:D].

Jenta vår er aktiv når jeg står og lager middag [:D] har skjedd mange ganger. Men om samboeren min skal få kjenne livstegnene hennes - ikke tale om [;)] Da stopper hun opp.

Småen her er også veldig aktiv, spesielt når jeg våkner eller før jeg skal sove... Har ikke kjent så voldsomme spark hitil, og ikke i det hele tatt på utsiden nesten. Men på kvelden når vi hadde vært på ul så tok kjæresten å la hånden sin på maven min, og veslefrikk virkelig tuppa til. Vi ble skikkelig overrasket begge to, for vi kjente det veldig godt begge to! Artig[:D]

Er det sånn at det har en sammenheng at når de er våkne på natta nå så blir det sånn etter at de er født også ja kanskje.....[8|] Ups, da blir det ikke så mye soving på natta etterhvert![:-][:D]

Har akkurat begynt å kjenne spark, og spsielt da jeg sitter framma data'en, lener meg da fremover. Noe som resulterer i at knøttet får mindre plass, og dermed sparker mer. Forklarte dette til samboren min, og han ble nesten helt hysterisk, tenk om jeg kvalte ungen.... Måtte forklare han at ungen var GODT beskyttet før han ble rolig. Må nesten le litt av det...

Donna kicker som bare det og sier TYDELIG ifra når jeg lener meg fram. Er meget rart når jeg kjenner hodet eller rompa stryke fordi.. Mannen min har også fått kjent masse liv der og da blir han så glad. Han har begynt å snakke masse med henne. [;)]

masse liv inni her ja! spesielt når jeg ligger eller sitter foran maskinen (nå f.eks....) og så etter sjokolade da og det har det vært litt av i det siste.. herlig å få bekreftet at det er en liten der inne =)

Bevegelsene har forandret seg ganske mye de siste ukene. Er mye mer merkbart og kraftig, og kjennes bedre og bedre på utsiden. Nå kan jeg kjenne feks at hodet buler litt ut på ene siden, mens han strekker beina på den andre siden [:D]

Back
Topp