Promping

*Trollungen*

Forelsket i forumet
Noen andre som har gassfylte babyer? Føler at prinsessa mi promper konstant. Veldig lite feminint og det lukter absolut ikke blomster[:'(]

han her promper mye.. mye mer før enn nå! Men han har ikke vondt i magen nå som før heller! Lukt itj parfyme av han nei;)

Er lite her, og den er så langt luktfri, virker som fenikkelte hjalp mot mye luft. Promper mest like før det komme bæsj [;)]

Fenikkelte? Kanskje det er noe å prøve? Hvor får man kjøpt det? Er det bare vanlig te man kjøler ned og gir med skje?

Helsekost selger det.
Kok opp vann og hell 1.5dl i en kopp og la posen trekke i 10min, klem godt ut vannet i posen siden mye av stoffet som hjelper blir liggende der. Avkjøles og gir ca.2ml før vært måltid.

Jeg lot koppen stå i kjøleskapet, og laget ny etter 2-3 dager. Ga med engangssprøyte, men funker fint å gi med skje.

Jepp, her promper han i vei[:D]Promper som regel hvis det er lenge siden han har bæsjet...Lukter ikke særlig godt nei....[&:]

Promper i vei her og [;)] Og lukter nesten som en voksen mann promp [:'(]
Men har vel arvet magen til faren og søskene, så det fortsetter vel. Kan ikke skjønne at det går an å ha SÅ mye luft som de har.....[&:]

Kan heller ikke skjønne at den lille nydelige kroppen kan inneholde så sinnsykt mye illeluktende luft[:'(] Her prompes det seriøst dagen lang. Tenker at hvis vi f.eks. skal ta buss el. og hun promper så tror jeg ingen tror det er henne[:-]

ORIGINAL: **Trine**

Kan heller ikke skjønne at den lille nydelige kroppen kan inneholde så sinnsykt mye illeluktende luft[:'(] Her prompes det seriøst dagen lang. Tenker at hvis vi f.eks. skal ta buss el. og hun promper så tror jeg ingen tror det er henne[:-]

Større fare for at de tror det er deg [;)]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: **Trine**

Større fare for at de tror det er deg [;)]

Hehe! Ja er det jeg fryker[8D]

Thea fiser ofte slik at vi tror hun har bæsja seg ut så er det bare en helt grusom fjert..Skjer flere ganger om dagen og er du så uheldig og ikke har bleie på,ja da må du evakuere bade [8|]

De siste dagene har jeg kun brukt dr. brown flaskene, redusert prompinga ned til ett minimum gitt.

Prompa konstant syns jeg, litt klem på magen og ut kom det.. Hu prompa når hun nøys og hun prompa når hun lo..

hehe greit se det er flere enn oss som har en prompebaby[8D]
her er det så ille at man blir jo helt svimmel når man ammer eller han sitter på fanget hihi...

tanta mi holdt han på fanget i ti minutt å da sa ho: "Line, no svimer jeg snart av her! han har prompa i ett siden han kom bort til meg!" holdt på dette utav stolen av at e lo! det virkelig STINKER!!!![8D]

ORIGINAL: summer82

hehe greit se det er flere enn oss som har en prompebaby[8D]
her er det så ille at man blir jo helt svimmel når man ammer eller han sitter på fanget hihi...

tanta mi holdt han på fanget i ti minutt å da sa ho: "Line, no svimer jeg snart av her! han har prompa i ett siden han kom bort til meg!" holdt på dette utav stolen av at e lo! det virkelig STINKER!!!![8D]

Back
Topp