*Trollungen*
Forelsket i forumet
Noen andre som har gassfylte babyer? Føler at prinsessa mi promper konstant. Veldig lite feminint og det lukter absolut ikke blomster[:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **Trine**
Kan heller ikke skjønne at den lille nydelige kroppen kan inneholde så sinnsykt mye illeluktende luft[:'(] Her prompes det seriøst dagen lang. Tenker at hvis vi f.eks. skal ta buss el. og hun promper så tror jeg ingen tror det er henne[:-]
ORIGINAL: Sorland
ORIGINAL: **Trine**
Kan heller ikke skjønne at den lille nydelige kroppen kan inneholde så sinnsykt mye illeluktende luft[:'(] Her prompes det seriøst dagen lang. Tenker at hvis vi f.eks. skal ta buss el. og hun promper så tror jeg ingen tror det er henne[:-]
Større fare for at de tror det er deg [;)]
ORIGINAL: summer82
hehe greit se det er flere enn oss som har en prompebaby[8D]
her er det så ille at man blir jo helt svimmel når man ammer eller han sitter på fanget hihi...
tanta mi holdt han på fanget i ti minutt å da sa ho: "Line, no svimer jeg snart av her! han har prompa i ett siden han kom bort til meg!" holdt på dette utav stolen av at e lo! det virkelig STINKER!!!![8D]