Absolutt ikke. Treg mage. Hvis han ikke drikker masse kaffe bæsjer han ikke i det hele tatt. Burde nok spist mer fiber - for det er det lite av. Det promper man jo også av. Så det er nok der det liggerFor en raringspiser lite han da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ikke. Treg mage. Hvis han ikke drikker masse kaffe bæsjer han ikke i det hele tatt. Burde nok spist mer fiber - for det er det lite av. Det promper man jo også av. Så det er nok der det liggerFor en raringspiser lite han da.
Med vilje for å være ekkel eller med vilje (altså ikke holde igjen) fordi hun synes det ikke er ekkelt/ufint?Ei venninne av meg sitter og promper (med vilje) når vi har forening. Er det normalt?
Syns det er ekkelt jeg, men det bryr hun seg ikke om! Hva skal jeg gjøre for å få henne til å slutte?
Vet ikke, tror det er for å være morsom, hun synes visst ikke det er ekkelt.. tror ikke hun forstår, eller gidder å respektere at noen syns det er ufint, selv om vi han sagt det.Med vilje for å være ekkel eller med vilje (altså ikke holde igjen) fordi hun synes det ikke er ekkelt/ufint?
Samme her.....Jeg promper ikke foran mannen min, men gjør det så fort han er ute av rommet haha...
Jeg promper mer om natten. Kleint.
Drikker mye brus, så er derfor.
Regel i huset: all promp skjer på toalettet!
Morsomste er når jeg i hvertfall ser mini på 3 løpe på do for å rekke å prompe der![]()