Promping

Promper når jeg må :-P selvfølgelig ikke når vi spiser eller har besøk,men har en fjærthest til en mann,så tar det ikke tungt :-P

Ei venninne av meg sitter og promper (med vilje) når vi har forening. Er det normalt?
Syns det er ekkelt jeg, men det bryr hun seg ikke om! Hva skal jeg gjøre for å få henne til å slutte?

Ei venninne av meg sitter og promper (med vilje) når vi har forening. Er det normalt?
Syns det er ekkelt jeg, men det bryr hun seg ikke om! Hva skal jeg gjøre for å få henne til å slutte?
Med vilje for å være ekkel eller med vilje (altså ikke holde igjen) fordi hun synes det ikke er ekkelt/ufint?

Jeg promper når jeg må ( i mitt eget hus)
Får litt klager her også, men lufta må ut!

Her er det fjertekonkurranse nærmest, men kun når vi er hjemme. Det knaker og braker i tide og utide, men ikke når vi spiser heldigvis. Så ufine er vi ikke.
Det er litt morsomt og, ikke pga fisen, men det blikket gubben gir når han har fjerta er så morsomt. Han ser så himla fornøyd ut! Haha...
Merkelig nok så er mine ekstremt lite luktbare, men hans derimot...djiiiiz!

Med vilje for å være ekkel eller med vilje (altså ikke holde igjen) fordi hun synes det ikke er ekkelt/ufint?
Vet ikke, tror det er for å være morsom, hun synes visst ikke det er ekkelt.. tror ikke hun forstår, eller gidder å respektere at noen syns det er ufint, selv om vi han sagt det.

Regel i huset: all promp skjer på toalettet!
Morsomste er når jeg i hvertfall ser mini på 3 løpe på do for å rekke å prompe der:D

Når eg e aleine gjør eg det. Ellers holder eg meg på badet :)

Ved behov. :p Oftere etter svangerskapet, merker jeg. Men jeg har såpass kontroll på fiseringen at jeg demper lyden da... I motsetning til sambo som setter sin ære i å lage så mye lyd som mulig... *eyeroll*
Og når det en sjelden gang kommer lyd fra meg får jeg høre det i en uke etterpå. Hykler much? :p

Må man, så må man. Jeg gjør det ikke om vi har besøk. Men kan fint gjøre det med sambo i rommet. Mye mer luft når jeg er gravid :D :p

Prumper titt og ofte hjemme. Hvis jeg er på besøk så går jeg på do eller prøver å holde meg...

Jeg gjør det jeg må :p
Løper ikke på do hver gang jeg vil fise. Men fiser ikke fremfor folk og sjeldent fremfor samboeren..

Back
Topp