Promper du..

ORIGINAL: ~Mummimamma~

Ja, begge to.
Vi er gift da[:)]

Har tilogmed hatt flere fisekonkurranser vi, hehe...
Nærmeste vennegjeng her er og temmelig åpne angående "gassutslipp", hehe...

Nei, vi er også gift, men vi promper aldri foran hverandre. Da går jeg på do hvis jeg aboslutt må.

Jepps.. 

Ja,spesielt etter eg blei gravid nå.... skulle eg ha gått ut i gangen eller noko kvar gang så hadde eg blitt sittande der:D Yesda............ oppblåst og fæl:D

Nei, hadde gjort det om han gjorde det... Men han påstår han kun fiser på do..Har vært sammen i 8 år så er en del ganger jeg kunne tenkt meg å lette på trykket iløpet av de årene ja[8D]

heheh! eg trur eg prompa så han hørte da, før me blei i lag! [8|]

Men eg eller han tar da ikkje så høytidlig! har eg luft så har eg luft! [;)]

Men så komme me begge frå familia så sitte å rape å fise om ein annen heila tio såååÅ!

Hvis jeg absolutt må og jeg ikke tror den vil lukte, så kan jeg gjøre det... [8D] Men da sitter jeg ikke rett ved siden av han akkurat! Han promper der og når han vil!

NEI!!! Og jeg dauer litt av denne tråden[X(][X(][X(]

Jeg klarer bare ikke promping og raping... fra noen av oss!![X(][:o]

Nei, det gjør jeg ikke

Men han fjerter forann meg da..

jepp

Nei, ingen av oss.. Thank God.. [&:]

Nei, prøver i alle fall virkelig å unngå at det skjer...
Han derimot gjør det...og det er jeg ikke akkurat fan av...[:-]
Synes det er ekkelt å skal gjøre sånt bevisst forran andre...[&:]

Nei.. Heldigvis [:D]
Syntes sånt er skikkelig kvalmt.....

Jepp ! Jeg har til tider veldig luftig mage, og skulle jeg flydd på do hver gang jeg da må fise, så kunne jeg like gjerne flytta inn på do.. Har heldigivs skjeldent fiser som lukter veldig, eller bråker mye.. [8D]
Mannen derimot, som er kjerringa i forholdet på visse områder, fiser kun på do [X(]

Men tror det har mye med hva man er vokst opp med altså, noen er mer frilynte enn andre [:-]

Vi propper foran hverandre ja, men som regel er jeg lydløs og luktløs så han merker det ikke så ofte. Jeg sier unnskyld da om jeg propper så han merker det, men han bryr seg ikke uansett.
Han sier ingenting om han fjerter. [8D]

Back
Topp