Promper du..

jeg produserer avgasser... ergo er det nokså naturlig at han har opplevd at de forlater kroppen min ja... 

NEI det gjør jeg ikke. Og tror ikke jeg kommer til å gjøre det. Promper aldri foran noen.. men han promper da. Gjør meg ingenting.

ORIGINAL: helen79

Ja, han og [&:][:D]

Hehe! Morsomt å lese..
Ser for meg at de som gjør sånn har vært sammen lenge, og de som ikke gjør det, ikke har vært sammen så lenge.
Men for meg er det veldig ødeleggende. Det er såååååå turn off hvis han skulle ha gjort det [:)]

Jepp.. Han gjør det forann meg, så hvorfor skal jeg ikke gjøre det forann han?? [8D]
Hadde seriøse gassproblemer når jeg gikk med jentene, så hadde ikke hellt kontrollen for å si det sånn[8D] hehe

Nei, hverken foran ham eller alene! Gid, er da en dame. Damer fiser/promper ikke. Vi "slipper luft" og ja, det gjør jeg.

Nei det gjør jeg ikke, og vi er ikke ny forelsket for å si det sånn..
Men når jeg har latt det gå så lenge uten å gjøre det så er det ikke så naturlig å bare prompe en dag liksom.. [;)]
Han gjør det hele tiden..[;)]

ORIGINAL: smash

Selvfølgelig! Vi ler like mye hver gang![:D]

Han gjør, og det bryr meg ikke [:)] Men jeg gjør det ikke, føler ikke det naturlig asså!

ORIGINAL: STJERNE*

Hehe! Morsomt å lese..
Ser for meg at de som gjør sånn har vært sammen lenge, og de som ikke gjør det, ikke har vært sammen så lenge.
Men for meg er det veldig ødeleggende. Det er såååååå turn off hvis han skulle ha gjort det [:)]

Tja, 8 år her - og gjør det ikke uansett.

Ja, begge gjør det! [8D]

Nei, men han gjør.
Jeg syns ikke det er særlig pent å prompe foran folk.

Tja, iniblandt, men da er det stille fjært så han ikke hører, men gjør det helst ikke neij, han gjør det ikke eller..! [:)]

Første gangen jeg gjorde rundt han, satt jeg på fanget hans.... Jeg lo så jeg grein!!!!! (det var da hvertfall ute i friluft.... )

Jeg tar ikke meg selv såååå høytidelig, og det gjør heldigvis ikke mannen min heller! [:D]

Jepp. Også omvendt...

Nei. Vært sammen i nesten 6 år og vi promper ikke forann hverandre[;)] Syns det er ekkelt[8D]

ORIGINAL: LittleJ.

Næh, han mener jenter ikke skal fise [8|] haha, dusten [8D]
men han fjerter no jækli foran mæ hele tiden da[8D][:)][:'(]

Nei. Og vi går heller ikke inn på toalettet hvis den andre er der.
Uhelle skjer selvfølgelig, og da bare ler vi, men alt behøver ikke å deles hele tiden.

Back
Topp