Promper de inni magen ???

Helenpia

Forumet er livet
I går kunne jeg sverge på at Erlend prompa inni der [8D]
Jeg hadde handa liggende over magen...omentrent over rompa hans.
Og jeg kjente en liten vibrasjon samtidig som jeg hørte en liten fiselyd.
Er dette mulig tror dere ???

Sikkert ikke umulig, de bæsjer og tisser inni der så[8D]

Hehe... rakker'n ;)

Var ei anna ei her som fortalte at baby'n i magen hadde prompa :)

Kan de prompe luft når de ikke puster inn luft da? Hvor kommer i såfall luften fra? Kanskje han bæsjet i stedet?

nei, såklart promper de ikke, det er ikke luft inni der [8D]

Nei jeg har tenkt det samme.
Har ikke peiling hvertfall.
Det kjentes og hørtes bare ut som at han prompa.

de kan jo ikke bæsje inni der? Man skal jo komme inn på føden med engang om vannet går og babyen har bæsjet i det fordi da er barnet stresset? er det ikke noe så?!

hehe [:)] vet ikke hva det var jeg, men det må jo luft til for å få luft i tarmene. Og bæsj håper vi at det ikke var, for man vil ikke ha avføring i forstervannet [:'(] du får spørre han når han kommer ut! [:D]

babyen bæsjer ikke før den kommer ut.. Eller i noen tilfeller rett før den kommer ut..

Men hvorfor kan de ikke få luft i magen?? vi får det av løk, ungen får løk i seg om vi gjør det, kan ikke det da komme luft i magen på den lille akkurat som hos oss??
Et litt teit døme, men hvorfor ikke liksom?? hehe... litt morsom diskusjon dette her..

ORIGINAL: miss25

babyen bæsjer ikke før den kommer ut.. Eller i noen tilfeller rett før den kommer ut..

Signerer den[:)]

De bæsjer ikke før de kommer ut.

ORIGINAL: a tina

Men hvorfor kan de ikke få luft i magen?? vi får det av løk, ungen får løk i seg om vi gjør det, kan ikke det da komme luft i magen på den lille akkurat som hos oss??
Et litt teit døme, men hvorfor ikke liksom?? hehe... litt morsom diskusjon dette her..

Jo, men ikke nå babyen ligger i magen[:)]

ORIGINAL: |Bolla|

Ja, det ER faktisk mulig! Merket det samme selv, var SIKKER på at det var en promp jeg hørte der inne, så spurte jordmoren min om det virkelig var mulig. Joda, det var fullt mulig det sa hun, så da stoler jeg på det :)

ja du var det som sa det [;)]
Rare greier om de virkelig klarer å prompe...

Back
Topp