Prompelukt

gura

Forelsket i forumet
Etter at det bynte å gå flere dager mellom bæsjebleiene, har lille fått en helt grusom prompelukt.
Var slik at jeg mistenkte hunden til å begynne med, men neida det er den lille kroppen på 3 månder som lager en slik lukt at det nesten svir på øynene og river i nesen :yuck: Lukter omentrent som råtne egg :wacky:

Flere som har det sånn?

Men må si jeg til tider er litt imponert over hvor mye luft som kan komme ut av en sånn liten tass, han er ganske så vindfull av seg :D

Han får forresten bare pupp

Jaa, var slik i starten, så gikk jeg på lavkarbo og da var det ingen fæl prumpelukt lenger. Startet med vanlig kost igjen for 10 dager siden og det lukter verre enn noen gang :o

Nei, lukter ikke noe her. Også fullamming.

Samme her! Stinker skikkelig :D

Her stinker det også.. trodde babyer skulle lukte godt jeg - min lukter sur gulp og råtten fis hele tiden :-D og ja, det er så mye luft at jeg lurer på hvordan det får plass i en så liten kropp..

Samme her!! Tidligere hadde han ofte avføring og da luktet det ikke noe, men nå som det går noen dager imellom lukter det skikkelig av prompen:-/

Jepp, etter det gikk 2 uker uten bæsj når han var 2,5 mnd så ble det en grusom lukt av både promp og bæsj :)

Back
Topp