Projektor på stua?

*annikeen*

Forelsket i forumet
Sambo har en stooor drøm om å bestille seg projektor når skattpengene kommer, og deretter sette tv'en vi har nå på soverommet. Men jeg er såå skeptisk!

Er det noen her som har det, og vil vise meg hvordan det ser ut på stua deres? =)

Samboern min også hadde en drøm om det der. Men den knuste jeg rimelig fort. Det er helt uaktuelt å ha noe sånt i stua :-S
Han har et kontor/gutterom han drive med sånt på.

Blir det ikke da veldig vanskelig å se på tv på dagtid, eller på ettermiddagen, når sola står lavt og skinner inn ?

Tror man må kjøpe en ganskeså dyr prosjektor om den skal være lyssterk nok til å brukes på dagen, men er ikke 100% sikker...

Vi har det og den synes jo knapt når lerettet ikke er nede.
Men sette TV'n på soverommet ? Man kan jo bare bruke prosjektoren når det er mørkt, vanskelig å få til det på dagtid og på sommeren.. Vi har begge deler. Og personlig bruker jeg bare TV'n ; kan ikke fordra å site å se på TV i mørket, spesielt ikke når jeg spiser.  

Vi hadde det i stua før, men hadde også tv på veggen. Håpløst å bruke projektoren hele tiden, i tillegg bråker den litt, og pærene har begrenset med levetid, og er relativt dyre.

Men synes jo ikke så godt, så sånnsett var det greit for meg at vi hadde den i stua.

Nå har vi den i kjellerstua, og bruker den til å se fotball og film, eller når det er noe annet spennende! :)

Vi har jo prosjektor på stua :) går nå greit d så lenge stua ikke er liten. her blir stua litt for liten synes jeg men går greit

Back
Topp