Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen av dere som har hatt bivirkninger av Progynova? Jeg startet nå på mandag, og har siden da hatt hodepine, vært trøtt mer eller mindre hele tiden.
Prata med jordmora på tlf i dag. Hun mente at det kansje ble innsetting mandag den 25, viss hinna var tykk nok.
Var du sykemeldt etter første mislykka forsøk? Jeg var sykemeldt hele rugeperioden sist, siden jeg var så plaga med smerter i magen å ekstremt dårlig form.
Jeg regner med at jeg blir å be om sykemelding hele rugeperioden nå også. Tør ikka ta noen sjanser, er bedre å bare ta livet helt med ro å tenke på spiren, og håpe at den fester seg denne gangen[:)]
Jeg sliter litt med bivirkninger på disse, med det er jo veldig inviduelt.
Jeg er kvalm og svimmel, og en fryktelig hodepine[&:] Reagerer mye mer på disse en f.eks nesesprayen,
Men er jo absolutt til å holde ut da... Når jeg hører hvordan andre reagerer er nok jeg vært mer plaget enn normalt.
Jeg har ikke erfaring med fryseforsøk og Progynova, men vil ønske deg lykke til. Husk det er viktig å tenke positivt, dette funker jenter[:)]Det er jo flere som har blitt gravid med fryseforsøk her inne i år......
Nå har jeg brukt progynova siden 28.mai. Har hatt litt hodepine av og til, spesielt i det siste. Og vært litt kvalm. Men jeg ble gravid da[:D] Så jeg vet jo ikke helt hva "alle plagene" mine skyldes, bivirkninger av progynova og/eller crinone eller fordi jeg er gravid..[&:]
Uansett, håper dere slipper for mye bivirkninger og ikke minst at det dere blir gravide denne gangen[:D] Krysser fingrene. Lykke til alle sammen[;)]