.Progynova

Hehehehe, nå skjønner jeg ikke helt hva som skjedde... Skulle liksom stå litt mer da, og ikke postes 2 ganger..[:D]

Men over til temaet. Skulle begynne med disse tablettene i dag, så så jeg at de var merket av med dager på brettet, men skal jeg bry meg om det??

He he....jeg håper noen andre kan svare deg, har ikke peiling jeg.

der skrev du noe ja=)

men disse pillene kjenner jeg ikke til så kan desverre ikke hjelpe deg der

NEI.....disse dagene trenger du ikke å tenke på...jeg tar 4 stykk om dagen av disse...så jeg tar rekke for rekke...nedover...hvor mange skal du ta?[:)]
Lurt å finne seg et mønster på brettet slik at du kan se etter om du skulle glemme en tablett...[;)] 

Hei taza[:)]
jeg skal ta en morgen og en kveld, så jeg tenkte jeg skulle ta av to brett samtidig, slik at jeg ser at jeg har tatt to hver dag.
I morest to jeg en fra onsdag på det ene brettet så tenkte jeg jeg skulle ta en fra et annet brett der det også står onsdag.
Når skal du ha innsett i morgen??
hvor mange egg ble befruktet?

ORIGINAL: ElinR

jeg hadde akkurat tenkt å spørre om d samme[:)] starter med tabl når jeg får tr en gang neste uke [:)] skal ta 2 morgen og 1 kveld

Da er det bare å finne seg et mønster..enten kan du bruke alle 3 brettene å gå etter dager eller du kan plukke ut en etter en og gå nedover rekke for rekke[;)]

Jeg tar 2 om dagen, morgen og kveld. Må vel prøve å holde styr på dette nå da... hehe, er litt sløv med å huske tabletter osv, men dette er vel viktig, så MÅ vel bare huske.

Alle 6 eggene var befruktet!![:D]

Så bra da=)) satte du inn ett eller 2 egg da?
ja de er nåkk viktige..[;)] men jeg har glemt et par,å det har gått bra..[;)]

Jeg var på apoteket og hentet Progynovaen min idag. På pakka står det "etter avtale med legen". Jeg har ikke fått vite hvor mye jeg skal ta.. Fikk dere vite det når dere ringte inn mensen eller? Eller må jeg ringe igjen å høre? (Mulig det ble sagt i en telefonsamtale uten at jeg husker det..[8|])

Leste også på pakningsvedlegget; "Må ikke brukes ved graviditet".... Men er det ikke det vi skal gjøre??? Blir vi gravide nå, skal vi fortsette med Progynova til uke 10 eller noe sånnt??

Jo du har rett i det...men kansje det menes med at man ikke skal bruke det viss man er gravid,vi bynner jo med den før egginnsetting...og vi får ikke fortsette viss vi slutter med medisinen,så viss man ikke tar den fra starten sånn som oss så må man ikke ikke bruke den viss man er gravid, viss vi velger å slutte med progynovan så blir syklusen avsluttet...
HMMM...vet ikke om du skjønte hva jeg mener,litt rotete dette nå...

Du får vite hvor mange du skal ta når du ringer inn mens..men venter du mens på ei helg ville jeg ringt å spurt de...[;)]

ORIGINAL: Jane2

Jeg var på apoteket og hentet Progynovaen min idag. På pakka står det "etter avtale med legen". Jeg har ikke fått vite hvor mye jeg skal ta.. Fikk dere vite det når dere ringte inn mensen eller? Eller må jeg ringe igjen å høre? (Mulig det ble sagt i en telefonsamtale uten at jeg husker det..[8|])

Leste også på pakningsvedlegget; "Må ikke brukes ved graviditet".... Men er det ikke det vi skal gjøre??? Blir vi gravide nå, skal vi fortsette med Progynova til uke 10 eller noe sånnt??

Er visst begynnt å få ammetåke allerede jeg, he he....[8|][:)] Fant fram papirene med infoen jeg fikk, og der stod det jammen hvor mye jeg skulle ta..[:D] 2 om morgenen og 1 om kvelden. Så da er det bare å vente på tr. Hun kommer nok når som helst nå[&:]

Back
Topp