• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Progynova

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Jeg forventa mensen i morgen og skulle hente ut progynova idag, men vokna til tantebesøk idag, og fikk ikke henta det ut før nå. Hva gjør jeg, skal jeg ta 3 piller idag? Eller bare 2? Skal ta 3 for dag.
Og kan ej begynne hvor som helst på brettet? Ser jo ut som et ppille brett med dager og en egen rad med «sukkerpiller» er det det? Blir jo helt forvirra [emoji28]

Sukkerpiller er det ikke :p Bare begynn hvor du vil du :)

Jeg ville nok ha tatt to til å begynne med og så begynt å ta de andre som normalt hvis det ikke står noe spesifikt om at du ikke skal ta hele dagsdosen om du begynner sent. Er fryktelig lite feil du kan gjøre med dem, annet enn å ikke ta dem.

Jeg forventa mensen i morgen og skulle hente ut progynova idag, men vokna til tantebesøk idag, og fikk ikke henta det ut før nå. Hva gjør jeg, skal jeg ta 3 piller idag? Eller bare 2? Skal ta 3 for dag.
Og kan ej begynne hvor som helst på brettet? Ser jo ut som et ppille brett med dager og en egen rad med «sukkerpiller» er det det? Blir jo helt forvirra [emoji28]

Tror ikke det har så mye å si! Tror jeg ville tatt en nå på ettermiddagen og en ikveld jeg![emoji5] har ikke noe å si hvilke pille du tar! Alle er like[emoji5]

Jeg kjøpte meg en slik! Helt super å ha med seg og la opp for en uke av gangen[emoji5]

IMG_0310.JPG

Jeg stappet bare nedpå med hele dagens dose på en gang første dagen.. ble ganske uggen av det :hilarious:

Sukkerpiller er det ikke :p Bare begynn hvor du vil du :)

Jeg ville nok ha tatt to til å begynne med og så begynt å ta de andre som normalt hvis det ikke står noe spesifikt om at du ikke skal ta hele dagsdosen om du begynner sent. Er fryktelig lite feil du kan gjøre med dem, annet enn å ikke ta dem.

Haha nei det var det jeg tenkte, men man blir jo helt tullete av dette gamet her [emoji23]
Ja litt tull på dag 1 kan vel ikke skade så mye vel [emoji848]

Tror ikke det har så mye å si! Tror jeg ville tatt en nå på ettermiddagen og en ikveld jeg![emoji5] har ikke noe å si hvilke pille du tar! Alle er like[emoji5]

Jeg kjøpte meg en slik! Helt super å ha med seg og la opp for en uke av gangen[emoji5]

Vis vedlegget 277679

Jaa, litt tull idag kan vel ikke ødlegge så altfor mye [emoji28]
Så lurt! Kanskje jeg også burde invistere i en sånn! Lettere å holde oversikten iallefall for sånne surrehuer som meg [emoji85]

Vis vedlegget 277679
Jepp! Har lik og er heeelt avhengig av den. Bruker medisiner mot lavt stoffskifte til vanlig og er helt ubrukelig til å huske om jeg har tatt eller ikke. Rimelig høy pensjonistfaktor, føler jeg, men samma det. Dosett er gull!!

Back
Topp