Progynova

SolGløtt86

Forelsket i forumet
Hei, jeg var på ul idag for å sjekke om eggposen var vokst siden fredag, å den var borte å slimhinnen var mindre :( begynte med litt brunligt "blod" idag også :( kjempe skuffet å lei meg :(
så nå fåreslo legen å prøve provera for å få i gang mens, å så prøve progynova :/ å så lutinus etter det....
Har pco, og migrene av og til...
Har lest om mange som har fått migrene av progynova og er veeeldig i tvil hva jeg skal gjøre nå :/ jeg har gått 2 uker på puregon nå. Men kan få høyere dose hvis jeg skal gå på den neste gang også... men tenkte jeg ville hørre litt med dere ang progynovaen, hvilke bivirkninger har dere hatt på den?

Blir veldig glad for svar ;)

Ingen bivirkninger som jeg kan huske :)

Har du migrene?

2 gang på progynova! Merka ingenting utenom trøtthet forrige gang.. 2 dag på rad nå med migrene... Vet ikke om d er medisinen eller en trist beskjed fra igår som gjør d kvalme fikk jeg også... Håper d går over til i morgen da jeg skal tilbake på jobb etter lang ferie

For min del kom det ann på hvor mye jeg måtte ta! Bare 2 tabletter om dagen gikk greit, men da jeg var oppe i 6 og 8 ble jeg kvalm/mistet matlysten. Også litt trøtt og svimmel.

Ok, tusen takk for svar, det står migrene som bivirkning, så kan hende det er medisinene...
Jeg tok ikje tjangsen så tok heller puregon;)

Back
Topp