• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Progynova tidspunkt

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I papirene står det "1 tablett 3 ganger daglig". Må det være til helt faste tidspunkt hver dag? Er det et visst antall timer som skal gå mellom hver tablett? Når har dere tatt dem?

jeg satte opp kl 8, 16 og 00. 8t intervaller.

Pga bivirkninger så fikk jeg avtalt med sykehuset at jeg tar 1 kl 08 og 2 kl 20. kunne ikke ta alle tre på en gang f.eks på kvelden.

tror du har en times slingringsmonn hver vei, som er vanlig med de fleste medisiner, men prøv å ta så nøyaktig som mulig når du har bestemt deg for tidspunkt.

OOO! Jeg tok de ikke nøyaktig. Fikk beskjed om å bare ta morgen og kveld :)

OOO! Jeg tok de ikke nøyaktig. Fikk beskjed om å bare ta morgen og kveld :)
Joda, men det er lettere å huske hvis jeg har alarm på.. hvis ikke er jeg heldig om jeg husker meg selv på vei ut døra......

I papira mine stod det to timers slingrinnsmonn på sprøytene :)
Så 18.00 var mitt tidspunkt, men kunne ta dem 16.00-20.00

Og der ser jeg at jeg svarte i feil tråd :sorry:
Ops. Jeg var sikker på at jeg var i sprøytetråden litt lenger opp her enda jeg :rolleyes:
Men fort gjort :angelic:

Joda, men det er lettere å huske hvis jeg har alarm på.. hvis ikke er jeg heldig om jeg husker meg selv på vei ut døra......
Mitt problem også :p Må skrive handleliste om det er mer enn 1 ting jeg skal ha på butikken :p Forresten.. jeg glemmer ofte om det bare er 1 ting å :p

Mitt problem også :p Må skrive handleliste om det er mer enn 1 ting jeg skal ha på butikken :p Forresten.. jeg glemmer ofte om det bare er 1 ting å :p
"Ååååh, det der er vi jo tom for.. det så godt ut! Hva var det jeg skulle ha igjen....?" :hilarious:

"Ååååh, det der er vi jo tom for.. det så godt ut! Hva var det jeg skulle ha igjen....?" :hilarious:
Skulle handle dopapir men kommer hjem med smågodt, kjeks og druer liksom :p

Back
Topp