Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt «hysterisk» nå! Ææh! Jeg glemte progynova idag mårres! Skulle tatt den kl 9, tok den nå kl 1. Over 14 timer siden siste pillen. Er så redd for at forsøket blir avbrutt nå! Andre som har gjort det samme? Men gått fint ?
Okei, selv om det er gått over 12 timer?Bare ta den nå, det går helt fintProgynova er ikke så nøye om du tar ved faste intervaller, slik som det er med sprayen for eksempel
![]()
Okei, selv om det er gått over 12 timer?
Gratulerer! Så kjekt! Håper jeg og blir det nå, så lei av detteJeg glemte en tbl ved siste frys. Husket den først når jeg skulle ta neste tbl og så jeg ikke hadde tatt den. Droppet den tbl. Det gikk fint. Innset gikk som planlagt, og er idag gavid i uke 11+6. [emoji7][emoji7]
Ok, da går det nok fint. Heheh! Fikk helt panikk da jeg så detDet skal gå bra jadessuten, om det skulle påvirke slimhinnen din så får du sikkert bare beskjed om å ta en ekstra tablett pr dag ved neste kontroll. Ingen skade skjedd
![]()
Takk!! Jeg har inntrykk av at det for mange klaffer med frys. Eggene våre har egentlig aldri tålt opptiningen noe særlig bra.. Så vi var ganske overrasket over at vi kom til innsett denne gangen, og ennå mer overrasket over positiv test.. [emoji1][emoji1]Gratulerer! Så kjekt! Håper jeg og blir det nå, så lei av dette![]()
Regner med det går fint da! Er det sjeldent fryseforsøk blir Avbrutt?