progynova/bivirkninger.

t.t.h.

Elsker forumet
har de 2 siste dagene hatt stikkninger og strålende smerter i venstre side i bryste som stråler ut i venstre arm og tungpusta(har astma)[X(][X(]noen andre som har hatt det når når dere har brukt progynova?leste litt på bivirkningen og da ble jeg skremt er jo ein hel haug med bivirkninger,er livredd for at jeg har fått blodpropp i lunga så jeg har ringt legevakten nå venter på at legen skal ringe meg.

Når jeg gikk på progynova hadde jeg mye bivirkninger. Var generelt dårlig, kvalm, uvel, trøtt, uopplagt..
Men husker ikke noe slikt du beskriver.
Håper legen har kontaktet deg, og at du blir undersøkt og beroliget. Evt dersom det er noe at du får behandling..
Krysser fingrene for at d ikke er noe..

Kryssar fingrane for at det ikkje er noko alvorlig! Eg hadde og veldig stikking i det venstre brystet i gårkveld, men ikkje noko sånn stråling ut i armen og tungpusthet som du beskriver. (og berre i en liten periode) Utrulig kjipt med alle desse bivirkningane som enkelte må slita med! Me har likssom nok å slita med utanom dei!

hei jenter[;)]gikk bra legen trodde ikke det var noe farlig[;)]er noe dritt med alle de bivirkningene[&:][&:][&:]

ikke alle som får bivirkninger,sist gang jeg brukte progynova så hadde jeg bare litt hodeverk,satser på at du ikke kommer til og merke noen ting[;)]

ORIGINAL: mklu83

Når jeg gikk på progynova hadde jeg mye bivirkninger. Var generelt dårlig, kvalm, uvel, trøtt, uopplagt..
Men husker ikke noe slikt du beskriver.
Håper legen har kontaktet deg, og at du blir undersøkt og beroliget. Evt dersom det er noe at du får behandling..
Krysser fingrene for at d ikke er noe..

samme som jeg hadde det her...

Skulle til å starte en slik tråd selv her..

Jeg har gått på progynova samtidig som pergotime (dag 5-9) og purgeon (eggløsningssprøyte dag 10, 11 el 12).. Nå sitter jeg mer eller mindre å venter på tanta eller en positiv test. Er to uker på overtid og hatt så langt to negative tester. Funderer veldig på om det er progynovan som forpurrer alt her.

Jeg er IKKE kommet inn i IVT-prosessen enda, men er registert på Fertilitetsklinikken og skal ringe inn menstruasjon så snart den kommer for å få tid til start av medisiner og egguttak etc.
Jeg har hatt seks sykluser med pergotime og eggløsninsspøryter uten hell.. det var kun ved den siste kuren jeg også fikk purgeon og tanta har bestandig vært punktlig tidligere under prosessen.

Har litt intrykk av at det ikke er så mange andre med lik erfaring, men kanskje det er noen her?

Back
Topp