Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skulle akkurat til å ta første dose og leste først på pakningsvedlegget. Ble veldig beskymret etter å ha lest at mulige bivirkninger er forskjellige typer kreft!
Kan noen dele litt beroligende informasjon om dette. Er stengt så får ikke ringt inn til riksen ...
De bivirkningene der er ment på kvinner som tar Progynova over lengre tider, flere år. Er jo egentlig et preparat for å lindre eldre kvinners overgangsplager.. Så ikke bekymre deg
Det burde de egentlig informere litt mer om på sykehuset. Det er en syk liste med bivirkninger og man kan få litt hetta, men som sagt over her så er dette veldig kortvarig bruk. De hadde heller ikke satt oss på medikamentet om det ikke var forsvarlig. Så prøv å ikke tenke på det.
Jeg hadde akkurat den samme reaksjonen! Det står også masse om blodpropp og sånn. Se tråd jeg startet for et par dager siden når jeg var kjempebekymret! Men det er nok slik de andre sier og vi tar det kortvarig. Jeg har vært litt sliten og sånn men det går stort sett bra. Begynte på onsdag. Vi skal klare oss bra og forhåpentligvis er det denne som vil fungere for oss begge