Progrestoron nivå

Småspor

Betatt av forumet
Ringte nettopp legekontoret og spørte etter resultatet på blodprøven/progrestoronet jeg tok på fredag.
Jeg fikk kun i svar at den var på 32. Da jeg spørte om det var bra/dårlig så fikk jeg i svar at hun skulle snakke med legen siden jeg var blitt gravid og jeg skulle ringe i morgen.

Er det noen her som vet om 32 er høyt eller lavt? Det er målt ca en uke etter eggløsning

Fikk samme som du å det betyr att du har hatt El men det sier jo seg selv når du er blitt gravid Hehe :-)

Er bra det.. tror det skal være over 11...

Verdier over 25 tatt 6-8 dager før forventet mens tyder på at el har vært. Høye verdier kan ses ved graviditet står det i analyseoversikten.no Anbefaler deg å lese der. Står ganske lett forklart [emoji1303]

Min verdi var 30 seks dager etter EL. Fikk positiv graviditetstest noen dager senere.

Slik det er hos meg også. El på søndagen, tok blodprøven på fredagen som var 32. Og positiv test på mandagen :-) da går jeg ut ifra at alt er i orden med progrestoronet mitt også! Da går jeg krysse fingrene for at dette svangerskapet vil fullføres!

Slik det er hos meg også. El på søndagen, tok blodprøven på fredagen som var 32. Og positiv test på mandagen :) da går jeg ut ifra at alt er i orden med progrestoronet mitt også! Da går jeg krysse fingrene for at dette svangerskapet vil fullføres!

Da satser vi på at det er lov å gratulere :) Ønsker deg masse lykke til, og håper på et fullført svangerskap :) Ta gjerne turen innom termingruppa du hører til når du er klar for det!:)

Da satser vi på at det er lov å gratulere :) Ønsker deg masse lykke til, og håper på et fullført svangerskap :) Ta gjerne turen innom termingruppa du hører til når du er klar for det!:)

Tusen takk! Spennende å få bevege meg videre på forumet! Så da ser dere meg i juli gruppa[emoji847]

Back
Topp