Progresteron

Tussi_lussi

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Snøkrystallene2021❄️
Noen som går på lutinus eller crinone? Hvor lenge skal dere ta det? Jeg går på lutinus. Har hatt noen dager med frisk blødning som går over til brunt utflod. Noen andre som har opplevd blødninger eller farget utflod med progresteron?
 
Jeg går på crinone :) Skal ta det annenhver dag fram til uke 12. Har ikke sett noe til blødning eller brunlig utflod enda, håper jeg slipper det også. Men tror jeg hadde en liten flekk brun utflod etter å ha gjort nr 2 her om dagen, heh... tror det var hemoroider? Eller hva det heter forno.

Men det sies at progesteron tilskudd kan gjøre slimhinnene litt mer skjøre/såre og dermed kan det renne ut lutinus/crinone med litt brunt i noen ganger, men som ikke skal være farlig. Så så lenge man ikke har smerter og blør mye, så er det sikkert helt ufarlig! :)
 
Jeg går på lutinus og progynova, har ikke noe erfaring med det du spør om. Men slimhinnene blir vel mer sårbare av det?
 
Jeg har også gått på lutinus i noen uker len opplevde heller aldri farget utflod. Men mener jeg også har hørt at man kan få mer sårbare slimhinner pga dette:)
 
Har også hørt at slimhinnene kan bli såre. Får håpe det er det som gjør det. Eller at det er en slags festeblødning som snart stopper ;) går også på lutinus. Mistet 2ganger i 2013 å da hadde jeg også endel småblødninger og brunt utflod. Får bare ta dag for dag å håpe at spira blir til termin.
 
Går på Lutinus og Progynova. Husker jeg ikke helt feil, står det på papirene at jeg skal gå på det til uke 9, før nedtrapping til uke 10..
Man får skjøre slimhinner, så hvis du bruker den hvite duppedingsen skal det ikke så mye til at den skraper litt opp og gir litt blødning. :)
 
Back
Topp