Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: emilie og vesla
hedda sover fra 19.00, men jegtar med baby call tror jeg [:)]
ORIGINAL: Tønna
Hei
Bare lurte litt, er det flere som legger barna kl 19:00 her? Skal dere sitte på rommet fra 19:00 eller har dere planer om at barna skal sove i vogn så dere kan sosialisere dere utover kvelden?
kan kanskje bli trangt med 34 vogner i baren..........
hmmmm[8|]
ORIGINAL: Tønna
ja dette med babycall har jeg tenkt på, men antar det kan bli litt surr med kanalene og jeg gjør det ikke om vi får rom mange etasjer vekk fra der vi skal være.....
Skulle det gå en brannallarm får man jo litt problemer om ungene ligger igjen i femte [8|][8|][8|]
ORIGINAL: tonii80
ORIGINAL: Malleleo
er d langt å gå fra sentralbanestasjonen?[8|][8D]
jeg ville tatt t-bane fra jernbanetorget til nationaltheateret.. så slipper du drasse på alt gjennom byen...er et stykke å gå men ikke umulig. spørs hvor mye du har med deg
ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus
ORIGINAL: tonii80
er d langt å gå fra sentralbanestasjonen?[8|][8D]
jeg ville tatt t-bane fra jernbanetorget til nationaltheateret.. så slipper du drasse på alt gjennom byen...er et stykke å gå men ikke umulig. spørs hvor mye du har med deg
også er det bare ett lite stykke å gå fra toget til t-banen. er jo ikke på samme "anlegget" [:)] Skiltet er det også sikkert, hvis ikke spør dere om hjelp [:D]
åsså lurer jeg på om noen som er kjent kan sende meg mobil nr?[8|] just in case jeg ikke finner fram, hvis jeg ikke drar samtidig som de andre.[:)]
ORIGINAL: velonita
åsså lurer jeg på om noen som er kjent kan sende meg mobil nr?[8|] just in case jeg ikke finner fram, hvis jeg ikke drar samtidig som de andre.[:)]
vet du sånn ca når du drar? [:)]
ORIGINAL: velonita
vet du sånn ca når du drar? [:)]
har ikke undersøkt nøe toget enda.. men tenker meg før kl 11-12.. litt avhenger av når Mali stir opp egentli[8D] vil gjerne ha litt tid i salen før vi har "fritid" les:shopping[;)]