*'* PROGRAMFORSLAG - LANDSTREFF *'*

Tittin: jeg vil bare si du er kjempe flink.
Jeg kommer ikke men ser du jobber knalltøfft
Og lager et kjempe bra landstreff. Husk å slappe av litt innemellom ;)

Du er knall :0)

ORIGINAL: emilie og vesla

hedda sover fra 19.00, men jegtar med baby call tror jeg [:)]
ORIGINAL: Tønna

Hei
Bare lurte litt, er det flere som legger barna kl 19:00 her? Skal dere sitte på rommet fra 19:00 eller har dere planer om at barna skal sove i vogn så dere kan sosialisere dere utover kvelden?
kan kanskje bli trangt med 34 vogner i baren..........
hmmmm[8|]

Babycall her også....hvis det ikke er så langt mellom rommet og baren dah[8|] Har jo 22 kanaler på bc'en så da burde det kunne gå...

ja dette med babycall har jeg tenkt på, men antar det kan bli litt surr med kanalene og jeg gjør det ikke om vi får rom mange etasjer vekk fra der vi skal være.....
Skulle det gå en brannallarm får man jo litt problemer om ungene ligger igjen i femte [8|][8|][8|]

ORIGINAL: Tønna

ja dette med babycall har jeg tenkt på, men antar det kan bli litt surr med kanalene og jeg gjør det ikke om vi får rom mange etasjer vekk fra der vi skal være.....
Skulle det gå en brannallarm får man jo litt problemer om ungene ligger igjen i femte [8|][8|][8|]

Håper alle sover i samme etg så kan vi bare møtes på gangen,,,hehe..:)

er d langt å gå fra sentralbanestasjonen?[8|][8D]

ORIGINAL: Malleleo

jeg ville tatt t-bane fra jernbanetorget til nationaltheateret.. så slipper du drasse på alt gjennom byen...er et stykke å gå men ikke umulig. spørs hvor mye du har med deg

ORIGINAL: tonii80

jeg ville tatt t-bane fra jernbanetorget til nationaltheateret.. så slipper du drasse på alt gjennom byen...er et stykke å gå men ikke umulig. spørs hvor mye du har med deg

også er det bare ett lite stykke å gå fra toget til t-banen. er jo ikke på samme "anlegget" [:)] Skiltet er det også sikkert, hvis ikke spør dere om hjelp [:D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

ORIGINAL: tonii80

også er det bare ett lite stykke å gå fra toget til t-banen. er jo ikke på samme "anlegget" [:)] Skiltet er det også sikkert, hvis ikke spør dere om hjelp [:D]

takk :) jeg skal ligg ep jessheim til broren min, så tar toget, så hvis været er greit så kan jeg vel gå til hotellet da[;)] hvis ikke tar jeg trikk.. skummelt[8D] Jeg kunne jo ha kjørt, men hverken mamma eller sambo tør å slippe meg løs med eget kjøretøy i oslo[8D] haha

kan jeg komme tidlig på lørdag og være med i salen?[8D]

åsså lurer jeg på om noen som er kjent kan sende meg mobil nr?[8|] just in case jeg ikke finner fram, hvis jeg ikke drar samtidig som de andre.[:)]

åsså lurer jeg på om noen som er kjent kan sende meg mobil nr?[8|] just in case jeg ikke finner fram, hvis jeg ikke drar samtidig som de andre.[:)]

vet du sånn ca når du drar? [:)]

kan jeg komme tidlig på lørdag og være med i salen?[8D]

klart det=)

ORIGINAL: velonita

har ikke undersøkt nøe toget enda.. men tenker meg før kl 11-12.. litt avhenger av når Mali stir opp egentli[8D] vil gjerne ha litt tid i salen før vi har "fritid" les:shopping[;)]

ORIGINAL: velonita

har ikke undersøkt nøe toget enda.. men tenker meg før kl 11-12.. litt avhenger av når Mali stir opp egentli[8D] vil gjerne ha litt tid i salen før vi har "fritid" les:shopping[;)]

hihi ja det kan være kjekt [8D]

kan sikkert sende deg nr mitt på pm hvis du vil?
og hvis jeg ikke klarer å forklare så du forstår så leverer jeg bare tlf til en av de andre jentene hihi [8D]
selv om jeg vet hvor det ligger da hehe..

Back
Topp