*'* PROGRAMFORSLAG - LANDSTREFF *'*

TITTIN72

Forumet er livet
Program landstreff 18-20 feb 2011

Hotel: Thon Hotell Slottsparken
Fredag
Kl 16.00 - SAMLING Bli-kjent/Presentasjonsrunde. Sted: Biblioteket
kl 18.00 - Middag 

Lørdag
frokost
10.30 - Sosialt samvær.  Sted: I salen.
13.30 --> - Valgfritt... (Shopping, lunsj, tur med vogn, hvile, sosialt samvær i salen...)
16.30 - SAMLING - QUIZZZZZ -lek, (kom evt med forslag) I salen
17.30 -  Middag

Søndag
frokost
10.30 - sosialt samvær - BABYSANG
12.30 - Lunsj
14.00 - UTSJEKK

kom gjerne med innspill...vil jo gjerne at alle skal være fornøyde og deltakelig

åååå  massse  i magen!!!

dette kommer til å bli kjempebra!!!!  :) :) :)   

Jeg trodde ikke det skulle være program på fredag jeg, siden dette er reisedag. Å vi skal ikke fly, men kjøre, så har ingen sjans til å rekke noe middag eller noe tror jeg. [:(]

Men vi kan komme på lørdag da [;)]

samme her..men kommer lørdag.

Kjekt;) glede meg... Er glad det er litt program og felles middag for oss som kommer med fly på fredag dagtid :D Du er god tittin <3

Hei
Bare lurte litt, er det flere som legger barna kl 19:00 her? Skal dere sitte på rommet fra 19:00 eller har dere planer om at barna skal sove i vogn så dere kan sosialisere dere utover kvelden?
kan kanskje bli trangt med 34 vogner i baren..........
hmmmm[8|]

tømt

ORIGINAL: Tønna

Hei
Bare lurte litt, er det flere som legger barna kl 19:00 her? Skal dere sitte på rommet fra 19:00 eller har dere planer om at barna skal sove i vogn så dere kan sosialisere dere utover kvelden?
hmmmm[8|]

har lurt litt på det jeg og..  Vilde Anie legger seg mellom 18.30 og 20..  oftest rundt 19.

Har selv lurt på hva jeg skal gjøre ang legging av snupps. Siden jeg gjerne skulle blitt og sosialisert litt så lurte jeg på om jeg skal legge ho i vogna. Alternativet er å dra hjem klokka fem for mating og legging til klokka syv. Og da går jeg jo litt glipp av moroa... [>:]

Eg tenke at eg legge han i vogna... Prøve på d ihvertfall...
Tenkte å bare gå opp på rommet itte middag, og stelle han og få han til å sovne... åsså komme vi ned igjen:) Må heller bare sitta på rommet hvis han ikkje sover i støen, rekner med det er litt lyd med så mange dame..hehe:)

Syns dette virker veldig bra jeg[:D]
For min del så blir det å reise etter middagen begge dager,Dennis legger seg 7 og han bruker så lang tid på og få rutinen tilbake igjen om vi skal drive og la han være lenger oppe osv.[8D] Men jeg gleder meg stooort[:D]Skal ikke se bort i fra at jeg bare svipper Dennis hjem for så og komme tilbake igjen heller,vil jo se dere alle mest mulig[:D]

ORIGINAL: Katrineisabell

For min del så blir det å reise etter middagen begge dager,Dennis legger seg 7 og han bruker så lang tid på og få rutinen tilbake igjen om vi skal drive og la han være lenger oppe osv.[8D] Men jeg gleder meg stooort[:D]Skal ikke se bort i fra at jeg bare svipper Dennis hjem for så og komme tilbake igjen heller,vil jo se dere alle mest mulig[:D]

signerer den ;) hehe Bare at det gjelder Linnea ;) og bare lørdag. Plutselig så er jeg tilbake igjen :) nå vesla er hjemme hos far :)

ORIGINAL: Katrineisabell

Dette tenkte jeg også[:)]

hedda sover fra 19.00, men jegtar med baby call tror jeg [:)]
ORIGINAL: Tønna

Hei
hmmmm[8|]

ORIGINAL: Windy

åååå  massse  i magen!!!

dette kommer til å bli kjempebra!!!!  :) :) :)   

Samme her, gledermeg maaaaaaasssssseeeeee [:D]

Back
Topp