Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått beskjed om å bruke Cyclogest 400mg i første trimester av min gynekolog.Bruker progesteron på grunn av kort lutealfase og fikk beskjed av klinikken om å bruke det til 7+0, men jeg syntes det var litt tidlig å bare slutte. Er det noen som skal gå på det lengre og hvilken beskjed har dere fått?
Er det jeg også bruker, syntes uke 7 var litt tidlig å slutte. Skal til privat ul i uke 7, så hører om hun kan skrive ut mer til meg daJeg har fått beskjed om å bruke Cyclogest 400mg i første trimester av min gynekolog.
Den her gjelder meg også. Startet på den i overigår og skal ta det ut første trimester.Jeg har fått beskjed om å bruke Cyclogest 400mg i første trimester av min gynekolog.
Har akkurat startet med det, men fikk en liten blødning/spotting akkurat når jeg starter opp siden den irriterte slimhinnene litt. Man får jo et raskt progesteronfall da, litt samme som før en menstruasjon. Vil gi mening at man kan få en uskyldig blødning. Men jeg bare synser, skal holde på med dette til uke 12 så. Syns også det er rart at dere skal slutte før de 7-10 ukene der det skjer så myeNoen som har fått blødninger etter slutt på cyclogest? Noe mens liggende, fersk blod men kun en gang. Vi er bekymret men legevakten sier at det er helt ok og trenger ikke å tyde på at det er noe galt. Vi er forresten 7+2.
ikke noe blod nå, heller ikke smerter. Vi skulle slutte med cyclogest i uke 7, noe jeg tenker er tidlig. Kona tok ekstra stikkpille i natt og vi har tul i morgen.
Vi mistet en gang i uke 4, men der var det sterke smerter og masse blødninger.