Progesteronkrem

Ja, prøvd i ett år nå. Men har hatt en en MA i uke 8 da (tvillinger) Ble gravid i november (andre forsøk). Var til utskrapning i slutten av januar. Etter det har det ikke skjedd en dritt! Bokstavelig talt. Så er spent nå! Forventer EL en eller annen gang mellom denne fredag og neste fredag (ikke helt stabile sykluser). Så håper jeg rekker å få kremen innen 2DPO. Jeg har et lite håp om at det kan fungere :)
Så trist å høre :Heartpink
Da håper jeg progesteron vil hjelpe for deg også. Jeg kan ikke helt tro at jeg er gravid. Har vært en lang vei og d er fortsatt uvirkelig

Så trist å høre :Heartpink
Da håper jeg progesteron vil hjelpe for deg også. Jeg kan ikke helt tro at jeg er gravid. Har vært en lang vei og d er fortsatt uvirkelig

Ja, får håpe på det:-) Hold meg gjerne oppdatert, spennende å høre hvordan det går med deg. Krysser fingrene for at alt går bra:-)

Vil bare komme med min erfaring med progesteron, altså veldig bra. Når vi skulle prøve på nr 2 så mista jeg i uke 12 mA fosteret var 8 uker så mista jeg to ganger til i uke 7. Da gikk jeg til gyn og ville bli sjekka. Ingenting var galt så var det han så sa jeg kunne prøve progesteron, men jeg tar vaginal tbl. Å det satt med en gang. Denne gang begynte jeg på di ved positiv test. For jeg ønska å ta di denne gang og. Håper det er de denne gang så virker. Er 9+2 Idag:)

Vil bare komme med min erfaring med progesteron, altså veldig bra. Når vi skulle prøve på nr 2 så mista jeg i uke 12 mA fosteret var 8 uker så mista jeg to ganger til i uke 7. Da gikk jeg til gyn og ville bli sjekka. Ingenting var galt så var det han så sa jeg kunne prøve progesteron, men jeg tar vaginal tbl. Å det satt med en gang. Denne gang begynte jeg på di ved positiv test. For jeg ønska å ta di denne gang og. Håper det er de denne gang så virker. Er 9+2 Idag:)
Så godt å høre at du har positiv erfaring ❤ da håper jeg spiren sitter hos deg også. Like langt på vei vi da :-)
Har bare funnet ut så lite om kremen. Alle bruker tabl. Står at kremen er omstridt, men forstår ikke hvorfor

Så godt å høre at du har positiv erfaring ❤ da håper jeg spiren sitter hos deg også. Like langt på vei vi da :)
Har bare funnet ut så lite om kremen. Alle bruker tabl. Står at kremen er omstridt, men forstår ikke hvorfor
Naj ikke godt og si. Hvor lenge skal du gå på den?

Back
Topp