Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar. Da burde jeg ta kontakt med en gynekolog daJeg mista uke 8 i fjor. Siden jeg er 41 år så fikk jeg progesteron av gynekologen nå. Ikke at det var noe som sa at jeg trengte det, men for sikkerhets skyld og pga alder.
Ja, gjør detTusen takk for svar. Da burde jeg ta kontakt med en gynekolog da
De avfeide bare meg når jeg klagde på spotting, sa at det var helt naturlig og vanlig (og det kan jo det faktisk være!), men i ettertid angrer jeg på at jeg ikke pushet på mer for å få hjelp/undersøkelser. Bare sier det for at det er mulig lege vil avfeie deg også og jo mer forberedt du er jo lettere er det å ikke gi segTusen takk for svar. Da burde jeg ta kontakt med en gynekolog da

Tusen takk for rådetDe avfeide bare meg når jeg klagde på spotting, sa at det var helt naturlig og vanlig (og det kan jo det faktisk være!), men i ettertid angrer jeg på at jeg ikke pushet på mer for å få hjelp/undersøkelser. Bare sier det for at det er mulig lege vil avfeie deg også og jo mer forberedt du er jo lettere er det å ikke gi seg![]()
Hva er historien din?De avfeide bare meg når jeg klagde på spotting, sa at det var helt naturlig og vanlig (og det kan jo det faktisk være!), men i ettertid angrer jeg på at jeg ikke pushet på mer for å få hjelp/undersøkelser. Bare sier det for at det er mulig lege vil avfeie deg også og jo mer forberedt du er jo lettere er det å ikke gi seg![]()
Spottet fra uke 6-10, bestilte privat UL i uke 7 for å sjekke og alt var bra, så hjerte pumpe og alt, men mistet i uke 10Hva er historien din?
Hvor langt var du på vei? Spottet du men mistet? Klem til deg!![]()
Det trenger ikke å være relatert, men i ettertid begynner jo man å lure litt..Det forstår jeg godt! Og det er ikke noen god følelse når man føler seg avfeid :-/Spottet fra uke 6-10, bestilte privat UL i uke 7 for å sjekke og alt var bra, så hjerte pumpe og alt, men mistet i uke 10Det trenger ikke å være relatert, men i ettertid begynner jo man å lure litt..
Håper uansett det beste for deg, det er jo som jeg også skrev tidligere, mange som har det og fullfører svangerskap, men best å sjekke om man burde få noen støttemedisiner for å være på den sikre sidenDet forstår jeg godt! Og det er ikke noen god følelse når man føler seg avfeid :-/

Da er det bare å starte så fort som muligMå bare fortelle:
Jeg sendte en mail til gynekolog : forklarte omstendighetene, og hun ba bare om fødselsnummer- så la hun inn resept på progesteron.
Så veldig fornøyd med det![]()

Ja, skal begynne i kveldDa er det bare å starte så fort som mulig![]()
Tusen takk for den informasjonen! Det er greit å vite så jeg ikke får helt hettaBra du fikk progesteron! Det skader jo uansett ikke med litt ekstra. Men bare husk at progesteron (spesielt vaginalt) kan gjøre at slimhinnene blør lettere så det kan hende du får litt blødning eller spotting som bivirkning!
Jeg bare stoppet på dagen, fikk beskjed om det av gynekologen og på Ahus når jeg var på UL. Det er Cylogest?Ja, skal begynne i kveldOg frem til uke 12. leste et sted at noen anbefaler nedtrapping da. Har du hørt noe om det?
Håper dette er det som skal tilKjenner meg roligere selv iallefall.
Spottingen jeg hadde 13dpo ser også ut til å ha gitt seg. Håpe håpe
Jeg fikk det av cylogest når jeg gjorde nr 2. Skikkelig skjøre slimhinnerBra du fikk progesteron! Det skader jo uansett ikke med litt ekstra. Men bare husk at progesteron (spesielt vaginalt) kan gjøre at slimhinnene blør lettere så det kan hende du får litt blødning eller spotting som bivirkning!
Så bra, godt å viteMå bare fortelle:
Jeg sendte en mail til gynekolog : forklarte omstendighetene, og hun ba bare om fødselsnummer- så la hun inn resept på progesteron.
Så veldig fornøyd med det![]()
Masse lykke til 
Jeg fikk utrogestan 300mg vaginalkapsler..Jeg bare stoppet på dagen, fikk beskjed om det av gynekologen og på Ahus når jeg var på UL. Det er Cylogest?
De er vist bedre en cylogest. Lest at mange reagerer på Cylogest. Jeg fikk UVI følelse og utslettJeg fikk utrogestan 300mg vaginalkapsler..