Produsere hva seint?

Ossto8388

Glad i forumet
Hei jenter;-) jeg hadde IKM
I går.. Og fortsatt ingen TR! Til morgen i dag kl 6 tok jeg en billigstrimmel test.. Men jeg sovnet så klart igjen.. Nå når jeg våkna er den helt klart positiv.. Så klarte ikke dy meg å tok en cb puls, på den ser jeg en svak svak strek innenfor tidsfristen.. Er dette vanlig? Kan det være at jeg er gravid? Eller er det bare tilfeldig?

Sent from my iPhone using BV Forum

høres jo ut som du er gravid synes nå jeg da :)

Så bilder i IKM-tråden din. Jeg tror du er gravid :) Kan jo være CBen ikke ble fullt så positiv fordi urinen ikke var så konsentrert. BTen ser jo rosa ut også. Hvisker gratulerer ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1404807689.273587.jpg
ImageUploadedByBV Forum1404807701.339342.jpg

Øverste er jo ganske klar.. Men vet ikke om det er etter fristen! Men allikevel aldri fått noe strek de andre gangene, selv flere timer etter fristen!

Så bilder i IKM-tråden din. Jeg tror du er gravid :) Kan jo være CBen ikke ble fullt så positiv fordi urinen ikke var så konsentrert. BTen ser jo rosa ut også. Hvisker gratulerer ;)

Hvisker takk tilbake! Men klarer ikke helt å tro på det her!! Dette er skikkelig skummelt

Vis vedlegget 67837Vis vedlegget 67838
Øverste er jo ganske klar.. Men vet ikke om det er etter fristen! Men allikevel aldri fått noe strek de andre gangene, selv flere timer etter fristen!

Synes det andre CB-bildet viste streken bedre jeg. Ser den bare såvidt her. Men mulig det er min mobil som gjør det :)

Vis vedlegget 67837Vis vedlegget 67838

Jeg ser streken på bt, men klarer ikke se noe på CB. Men ser du strek er du nok gravid:). Krysser fingrer og hvisker gratulerer❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Man får ikke en sånn rosa strek uten å være gravid :) Gratulerer!

Back
Topp