Problemet hos mannen eller deg?

Her er problemet hos begge. Jeg har PCOS, anovulasjon og kun 1 eggleder. Mannen har sterkt nedsatt sædkvalitet og bevegelighet.

Du får bare inntil 3 forsøk på ett barn med sånn pakke altså. Om du lykkes og får barn mister du de eventuelt resterende forsøkene og må kjøpe nye forsøk for søsken. :) Kan hende jeg misforstod deg altså, men da du skrev "mange barn" så ville jeg bare presisere at hver pakke er for kun ett barn.
Åååh! Det var jeg ikke klar over!:O Da er det i hvert fall vanskelig å velge...:/

Her er det hos mannen problemet ligger... starter prosessen i Porsgrunn nå i november.. spennende men skumle tider ligger foran oss..

ved tidligere prøver var mannen noe nedsatt kvalitet. på for samtale i porsgrunn nå var den normal. så alt var fint hos begge visstnok

Hos oss ligger problemet visstnok hos mannen. Alt skal være fint med meg ifølge min gyn. Skal på forsamtale på Ullevål om 3 uker, så får vi se hvordan prøvene ser ut da. Blir spennende å sette i gang med første forsøk :)

Her er det meg som er "problemet". Jeg har problemer med å få befruktet egg ned til livmoren og feste seg. Min mann har fått så skrøyt av sin sperm at de sa han kunne være stolt og henge svaret på veggen som diplom :laughing025. Det var ytters sjelden de hadde sett så bra sperm :P

Back
Topp