Problemer med utløsning :(

MA.CN

Forelsket i forumet
Vi har et problem :(

Sambo har problemer med å ha utløsning, og dette ser ut til å bli et problem for oss under denne prøvingen.

Vi har som regel sex en gang om dagen gjennom hele syklusen(foruten når tanta er på besøk) men han har ikke utløsning hver gang. Når jeg venter eggløsning så har vi fortsatt sex, men han får ikke lov til å ha utløsning i frykt for at han ikke skal prestere når det virkelig gjelder.
Men det er jo litt vanskelig å forutse når eggløsningen skjer og man vil jo ikke ha gammel og dårlig sperm så man må jo frigjøre disse en gang iblandt :p

Og de to siste pp så har vi vært uheldig og frigjort de dagen før pos EL-test og når den positive eggløsningstesten kommer så burde man jo sette inn ett støt da også ettersom at sædcellene kan vente på egget. Men tingen er da at da klarer han ikke å ha utløsning på selve EL-dagen, men dagen etterpå :/

Både forrige pp og denne pp ble total fiasko og jeg blir lei meg fordi at jeg er redd for at det ikke kommer til å funke.

Det funket tydeligvis forrige pp merkelig nok, men da var nok problemet hos meg. :(

Problemet er vel egentlig mest at jeg føler at det er meg det er noe galt med.
At han ikke tenner nok på meg at jeg ikke er bra nok osv.
Og redselen for at dette vil gjøre at vi ikke skal klare å lykkes gjør at jeg blir sint, lei meg og skuffet.
Noe som igjen legger et større press på han og gjør at vi krangler.

Er ikke helt slik jeg hadde sett for meg at prøvingen på et kjærlighetsbarn skulle bli :(

Er det andre som sliter med en mann som har problemer med å ha utløsning?
Gjør dere noe spesielt under prøvingen for at det ikke skal bli et slikt press?
Er det noe man burde få sjekket opp?

Sex hver dag utenom TR høres for meg ut som pliktsex til tider. Og når det ikke er lov for han å gå enkelte dager så høres det hvertfall mekanisk ut.. Hvor er kosen og impulsiteten? Menn har også en sår psyke på slike ting, jeg er redd for at dere begynner å gjøre vondt verre. Hva med en CBF monitor? Den skal kartlegge det fruktbare vinduet veldig bra, i forkant av EL også. Høres ut som noe dere trenger før dere går lei av stress og krangel. :)

Hele greia hørtes veldig stressende ut for dere begge. Jeg ville lagt vekk el testene og heller slappa av litt. Det der er ikke bra for forholdet

Signerer de to andre her.
Slapp av, ha sex fordi dere vil og nyt hverandre!
Jeg hadde følt meg helt elendig dersom sambo hadde seg med meg "kun for å lage baby"... Dropp heller sex de dagene han ikke får komme. Noen eksperter hevder jo at annenhver dag i den fertile mnd skal gi klaff :)

Er enig med de andre. annen hver dag til hver tredje dag er tilstrekkelig mtp at det er sædceller tilstede "hele tiden".

ikke lag prestasjonsangst hos din kjære, det er noe guttene gjerne aldri kommer helt over.

Det sies at hvis man har sex annenhver dag syklusen igjennom skal man treffe på el uansett.
Hvis mannen har utløsningsproblemer kan de bli verre ved prestasjonsangst o.l.

Håper dere finner en ordning som passer for dere :)

Får ikke lov??:eek:

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Får ikke lov??:eek:

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg også stussa på denne, men det er sikkert ikke så ille som det høres ut.. Jeg også anbefaler dere å heller ha sex sjeldnere, enn at man "ikke" skal ha utløsning....tenk for deg da, om han hadde " nektet" deg å få orgasme;-)

Søte deg. Han er jo sammen med deg og vil stifte familie med deg, så klart han tenner på deg. Dere bør nok ikke ha så mange tanker i hode når dere koser. Bare elsk og kjenn på hverandre. Kjærligheten først. Håpe det løsne seg for dere etter hvert.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

For meg ser det ut som han er meget stresset for dette hele. Kan dere ikke prøve å gjøre hver gang til en mer romantisk hendelse? Legg noe skikkelig fint i det. Tenn lys, gjør noe for å løse opp stemningen? Menn har en tendens til å få prestasjonsangst vet du, hehe. Når det er sagt tror jeg nok ikke han ikke tenner på deg, han vil jo stifte familie med deg. :-)

Hvorfor ikke bare gjøre det når dere føler for det?

Jeg hadde ikke maktet ett sexliv som man omtrent stilte etter klokka ;) Man må ha litt spontanitet, frekke sms, "skjult" klåing og ett klaps på baken når man minst venter det. Min kjære hadde og problemer med utløsning bl.a. Jeg trodde det kom av meg, men med en god prat så kom vi frem til at han fikk så prestasjonsangst at den liksom ikke ville prestere. Etter det, tja, da har ting blitt helt annerledes, og nå nyter vi det ;)

Annenhver dag rundt EL er det perfekte. Da får også spermiene muligheten til å bygge seg opp, og tro meg en kjapp en om morgenen er perfekt ;)

Jeg er enig med de andre jentene og han tenner helt klart på deg. Mannfolk vil ikke ha baby med en person de hverken elsker eller tenner på, så det tror jeg nok ikke du trenger å tenke på kjære deg ;) Min sambo hadde problemer på det området før, men han var ærlig om det og sammen fant vi en løsning på det, og nå har vi definitivt ikke det problemet lenger ;) Det er veldig grusomt for mannfolkene når de ikke klarer å prestere, og det at dere krangler om det gjør det nok ikke bedre for han. Det er lett å bli litt panisk ang dette med sex- spesielt rundt el, men prøv å slapp av og bare ta det med ro :) Den beste delen med baby skal jo være å lage den ;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det sies at hvis man har sex annenhver dag syklusen igjennom skal man treffe på el uansett.
Hvis mannen har utløsningsproblemer kan de bli verre ved prestasjonsangst o.l.

Håper dere finner en ordning som passer for dere :)

signerer!!

Hva med å ha sex når dere vil,nyte hverandre og bare elske med hverandre i stedet for pliktsex. Blir jo ikke kjærlighetsbarn da men pliktbarn.Får ikke lov ha utløsing,tror alle hadde sliti med prestasjonen etterhvert da... nei prøv slapp av og nyt hverandre,deres intimitet og får han utløsning så vær glad for det. Dette hørtes stressende og strengt ut..

Oi.. Ser ut til at dere tolker det helt feil. Nå følte jeg meg som DEN heksen :(

Selv om man har sex hver dag trenger ikke å bety at det er plikt.
Vi har sex fordi vi har lyst på hverandre og rett og slett ikke klarer å holde hendene borte fra hverandre. ;)
Så her er det mye spontanitet i forholdet. Vi er også veldig flinke til å terge opp hverandre på alle mulige måter. Hviske litt "dirtye" ting i øret om vi f.eks er på shopping, småtafsing når vi kjører bil,ser film osv.

Han forteller at han alltid har hatt dette problemet og han har egentlig ikke vært så nøye på det å ha utløsning før.
Noe jeg synes er litt rart, for det er jo det beste som er! :O

Dette med at jeg nekter han orgasme er det eneste som funker.
Han hadde sjeldenere orgasmer før og han blir på ingen måte sint fordi at han ikke får utløsning.(han var jo i bunn og grunn fornøyd selv om han ikke hadde utløsning før også)
Dette gjør han bare mer gira og det igjen gjør meg igjen mye mer gira.
Hvem liker vel ikke når han er så gira at han ut av ingenting bare tar tak i hoftene og "knurrer" inn i øret? :p

Men ja, det er akkurat rundt denne EL-tiden JEG sliter mest egentlig.

Jeg har vært prøver i over 3 år for å få et søsken til sønnen min uten å få resultater av det.
Så jeg har vært gjennom dette prøverstyret så alt for lenge tidligere og redslelen for at det skal dra ut igjen er stor.
Det er utrolig vondt og jeg vil ikke at det skal dra ut i flere år og kanskje ødelegge dette forholdet også :(

Jeg har sagt til han at vi kanskje bare skal droppe hele greia fordi at jeg ikke liker at vi skal krangle slik, men han ønsker ikke det heller.

Jeg hadde egentlig lagt ifra meg drømmen og ønsket om å få flere barn og han var inneforstått med det og ville ha meg selv om, men etterhvert som tiden har gått og venner og familie er gravide så har barneønsket kommet tilbake.
Jeg er livredd rett og slett :(

Tenk på alt det fine du har. Du har en sønn, og et aktivt godt sexliv med samboeren din. Det høres jo ut som oddsen absolutt skal være til stede for at dere skal kunne få et barn til. Ut i fra det du leser tror jeg ikke du skal være redd for at han ikke tenner på deg. :) Men prøv å nyt hverandre. Om dere har sex hver dag, og han har utløsning annen hver (ca) så skal dere uansett treffe på eggløsning.

Det jeg prøver å si er vel, ikke mist motet. Og ikke la prøvingen overstyre forholdet. :) Lykke til.

Hele greia hørtes veldig stressende ut for dere begge. Jeg ville lagt vekk el testene og heller slappa av litt. Det der er ikke bra for forholdet

signerer denne jeg og...

Back
Topp