problemer med typen

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hva skal jeg gjøre? han skal gjøre alt annet enn å være sammen med meg og thea [:(] han er jo mer sammen med vennene sine, og når vi skal ut å handle eller noe da vil han ikke ha med seg thea, men det vil han aldri fordi han mener at det blir så mye stress. men herregud det er jo liksom datra vår da [:@] syns det er koslig å ha hun med meg overalt jeg [:)] hun er jo bare så god, men det virker ut som om typen prøver å ungå oss [:(] noen ganger da. noen dager er alt på topp men i det siste har det vært påbunnen [&:]
og for noen dager siden så snakka jeg med han rundt 12 tiden om dagen og da sa han til meg at han tok en røyk sammen med bestekameraten sin og det var jo greit. men etter en time begynnte jeg å bli urolig, og sendte han en meld for å spørre han om han kom snart og hvor han var henn. jeg fikk aldri meld tilbake [&o] så etter det hadde gått 2 timer så ringte jeg han og da var mobilen slått av, og han hadde fult bateri.
[:@] så jeg ringte alle vennene hans og spurte om dem hadde sett thomas, men ingen hadde det. og etter 5 TIMER så kom han hjem til meg, og jeg hadde jo vært så jævlig redd for han, men det han hadde gjort var å henge sammen med bestekameraten sin og der de hadde vært var det ikke dekning på mobilen. [:@] så han hadde bare glemt meg [:@] ååååå blir såååå utrolig sint [:@] dette kan ikke være normalt vel?
noen tips eller råd jeg kan gjøre? har jo ikke lyst til å miste gutten min heller
elsker han jo [:)]

Hadde han "bare glemt deg"? Sykt! Han skulle gitt deg beskjed om hvor han var, og hva han gjorde. Spesielt siden han visste du satt å venta på han.

Syntes han virker useriøs og umoden.. Kan jo også ha med at du antagelig har blitt ganske brått voksen siden du nylig er blitt mamma, men alikavel så bør han ta litt ansvar! Dere er jo familien hans!

Føler med deg..[&o]

Hmm.. Jeg har ingen gode råd dessverre! Eller, kommunikasjon er milepælen i ethvert forhold! Men liksom, hvor mener han at ungen skal være? Skal dere levne henne hjemme å dra på butikken? Klart hun skal være med!

Hei vennen.

Jeg er frykteli lei for at du har det vondt. Jeg kjenner følelsen og fortvilelsen. Dette er nok grunnen til at jeg kan føle med deg og ikke gi deg råd. Er frykteli dårlig i slike situasjoner selv.... Men tror det er lurt å ikke presse han. Nå har du to barn vet du[;)] Slapp av, la han komme til deg. For det gjør han. Vet at dette er håpløse råd å følge men det er iallefall noe å tenke på.

Lykke til vennen

[:)] takk for støtten [:)] den hjelper utrolig mye [:)]
jeg elsker han over alt her på denne jord, men begynner å lure om han elsker meg, han sier at han gjør det, men vet ikke helt mer jeg.
blir bare så frustrert jeg [&o]
ok silke da skal jeg prøve å ikke mase på han, så får han komme til meg [:)] håper det fungerer da [&:] men hva skal jeg si når han skal dra ut med vennene sine igjen da? for jeg kan jo ikke si nei, vil jo ikke nekte han noe heller.. hva skal jeg gjøre?

uff det skal ikke alltid være lett,har en kjæreste selv,som er VELDIG gla i å være med kompiser,var veldig frustrert en periode selv,men fant ut at det beste jeg kunne gjøre var å være like opptatt som han!
Fikk det iallefall bedre med meg selv,folk er jo forskjellige,så skjønner godt at du ikke vil nekte han. Klarte ikke det jeg heller.

Håper alt ordner seg for deg.
klem klem

Føler kjempe mye med deg vennen,å jeg tror rådene du har fått ovenfor er verdt å prøve....!!![:)]superklem fra meg til deg...håper alt snart blir bedre!!!![:)]

Har dessverre ikke mange råd å gi. Men jeg synes ikke du skal finne deg i for mye før du setter foten ned.

Ønsker deg masse lykke til og håper du ser en bedring fort.[:)]

Hmmm... dette her kan jeg ikke hjelpe deg med, mest fordi jeg har lyst til å slå han seriøøøøst hardt!
Stikke av midt på natten og ikke gi beskjed?? Hva er det for en fyr da...
Han har ansvar nå mener jeg!!!

Men hvor gammel er han?? Like gammel som deg eller??
Gutter har en tendens til å modne litt seinere enn oss jenter og de knytter seg også til barna senere som regel...
Noen har jo sagt at guttene bruker 9 måneder de også, men det er etter at barnet har kommet ut!!

Kjæresten min var veldig lik i begynnelsen.. liksom mye mas og ville ikke suse så mye med han..
Selvfølgelig ville han ha med han overalt men han innvolverte seg ikke så mye i livet hans som jeg syntes at han burde...
Men nå har det virkelig begynt å bli bedre. Nå mater han han.. skifter på han og kan tilogmed stå opp med han om morran uuuuten at jeg har sagt noe [:)] Så kan nok hende ting blir bedre etterhvert...

Men det å stikke av på natten, nei det går jo faktisk bare ikke an!!
Hadde stengt han ute resten av natta oi stedet jeg!!!
ÆSJ! [:@][:@][:@]

Er han faren til barnet???

Er nok best og snakke med han og si hva du synes om at han er slik.
Jeg ga aldri beskjed til typen når noe var gale,men sist ble jeg så lei at jeg bare sa alt jeg følte. Og det var kjempe deilig. Så nå har vi snakket ut og alt er bra igjen!
Når dere har et barn sammen er det jo en selvfølge at han ikke bare kan holde på som før. Nå i begynnelsen bør han jo stille mest opp..Og være mest med deg og jenten deres vel. Vet ikke om dette var noen råd akkurat,men er nok best og si til han hva du synes. Håper det ordner seg for dere. Lykke til[:)]

Han burde jo ikkje vere vekke så lenge uten å gje beskjed. [:@]

Kjære deg. Skjønner det er vanskelig men jeg synes typen din er utrulig umoden.. Synes du bør ta en alvors prat med han men blir det ikke noen forandring synes jeg du burde bryte med han. er det dette du vil ha?? Nei det vil du sikkert ikke og da må du bare gjøre noe med saken. Du sier du elsker han men har du tenkt over om han er så gla i deg når han gjør som han gjør?? Ikke for å strø salt i såret men tenk på det. Et forhold må gå begge veier, man må begge gi for at det skal gå. Og ikke minst. tenk på lille jenta, fortjener ikke hun en trygg oppvekst med omsorgspersoner som bryr seg om henne? Du er nok en kjempeflink mamma men typen din har visst ikke skjønt ansvaret det er med og ha en liten baby. Ønsker deg massssse lykke tilhttp://www.babyverden.no/forum/micons/m16.gjavascript:void(AddText('[;)]'))
javascript:void(AddText('[;)]'))if
http://www.babyverden.no/forum/micons/m16.gif

ååå det er så godt å lese at det ikke bare er typen min som er sånn i begynnelsen. [:@] men nå virker det ikke akkuratt at han kommer til å forandre seg da. men håper at det blir bedre etter jeg skal prate med han etter på.
eva: ja han er barne faren
panterinnen: han gikk ikke ut om natten, det var kl. 12 om dagen [;)] hvis det hadde vært om natten så hadde jeg stengt han ute som du sa [;)]

tusen takk ALLE sammen dette hjelper meg veeeldig MYE,
goooood STOOOOR klem til dere alle [:D]

Håper han skjærper seg når dere får snakket sammen da[:)]
Lykke til!

Virker som om han er noe mer umoden enn deg ja. Man blir nok brått voksen når man har blitt mamma, og desverre gjelder vel ikke dette alltid pappaen. Råder dere til å prate om det, og prøve å komme frem til en løsning. Dere må jo ha henne med på butikken, kan ikke bare la hun være igjen hjemme. Da får en av dere dra alene på butikken da.Dere finner nok ut av det....... Lykke til [:)]

Hadde ikke det samme problemet med min kjære. Men vi hadde flere problem. jeg skrev et 3 siders brev til han, så han fikk sitte i fred og ro og lese det, så pratet vi litt etter på og han har skjerpa seg med de tingene jeg mente var et problem.
Funka for oss da.

Jeg blir veldig sint vist ikke han sier i fra at han blir sent hjem fra jobb eller noe. Som regel så er det fordi han ikke har tid da, men jeg blir sint uanz, begynner jo og tenke at det kan ha skjedd noe, og det er ikke noe gøy.[&o

Håper det ordner seg for dere og at han kan skjerpe seg!

det hjalp veldig mye det du skrev der maxi29 [:)]
og tusen takk for støtten alle sammen [;)]
skal prate med han og hvis ikke det hjelper så skriver jeg et brev sånn at han får det inn i huet sitt.
[;)] klem til alle [;)] dre har vært til STOR hjelp [:)]

hvorfor vil han ikke ha med seg datteren deres når dere skal noe? har han gitt noen grunn for det? det virker som han er utrolig umoden. hvor gammel er han? virker ikke som han har innsett at han har blitt pappa i hvertfall.

lykke til...

Back
Topp