Problemer med tidsvindu i IVF

Ja, det er ulike situasjoner. Og jeg hadde nok gjort det samme som deg. For meg føles det ut som at de prøvde å selge meg noe jeg mest sannsynlig ikke trenger. Og få meg til å føle meg enda mer håpløs i denne IVF karusellen
Det var ikke godt å høre. Jeg har ikke hatt den opplevelsen hos Aleris, men jeg har ikke vært hos Caroline. Jeg har samme opplevelse hos Aleris som når jeg har snakket med klinikker i DK. At eneste måten å finne ut hva det er, er å eliminere alt man kan. Jeg er jo på det punktet å vurdere eggdonasjon, og det vil jeg ikke gjøre så lenge jeg ikke er sikker på at det er mine egg som er problemet. Da er jo sannsynligheten for at det ikke fungerer med ED også ganske stor… Så for meg handler disse testene om å eliminere. Det er ikke sånn at jeg tar de fordi jeg mistenker at det er et problem, men mer for å sjekke OM det er et problem. Hvis det ikke er det, så kan jeg sjekke det punktet av listen å gå videre. Det blir jo dyrt, og er sikkert ikke alltid nødvendig- men jeg har ikke tid til å prøve i årevis nå. Og jeg har ikke råd til å prøve og prøve og prøve.

Back
Topp