Problemer med nav...

Jeg har aldri sagt at du ikke har følelser for barnet ditt :) dessuten får du mer i dagpenger enn jeg får aap, og jeg klarer meg helt fint :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg husker mitt første spørsmål her var angående keisersnitt eller føde normal.
Da var jeg også sånnt som idag...
men fikk gode hjelp og gode råd...
nå vil jeg heller føde normal enn keisersnitt. men dere skulle se meg da, for jeg var såååå redd for vaginalt fødsel.
takk for deres hjelp skal jeg bare si engangtil.
 
Men hallo?! 14000 i mnd, er de så veldi lite da?! Jeg kommer til å få rundt 12!? jeg tenkte mer at du kansje fikk noen få tusen lapper.. Men 14 er vell ikke noe å klage over? Er du alene? Da får jo du div tilleg, og viss ikke har du vell en samboer som tener noen kroner?
 
Var ei som tidligere skrev om at hvis du har lite penger er det lurt å kjøpe mye brukt. Det er også utrolig mye bra som gis bort på finn. Du kan dessverre ikke være like kresen om økonomien er begrenset.
 
Jeg har kjøpt nesten alt brukt, og fått mye gratis av snille sjeler som vil hjelpe de som ikke har så mye å rutte med, så det er absolutt håp for alle ;)
 
Sniker litt jeg.... Jeg har bare 2000 mer enn deg utbetalt på en vanlig 100% jobb, og har ingen problem med å klare meg. Du får mye brukt og fint påfinn, prøv å begynn de store innkjøpene nå og fordel det på de mnd som er igjen. Ikke alt trenger å være nytt! Hør med venner/bekjente om de vet av noen som skal kvitte seg med utstyr. :) jeg har brukt totalt 3000,- på babyutstyr, og da har jeg ALT.
 
Sniker litt jeg.... Jeg har bare 2000 mer enn deg utbetalt på en vanlig 100% jobb, og har ingen problem med å klare meg. Du får mye brukt og fint påfinn, prøv å begynn de store innkjøpene nå og fordel det på de mnd som er igjen. Ikke alt trenger å være nytt! Hør med venner/bekjente om de vet av noen som skal kvitte seg med utstyr. :) jeg har brukt totalt 3000,- på babyutstyr, og da har jeg ALT.


Ha eni, er mye man kan kjøpe brukt! Og med 14000 i mnd så bør en jo klsre seg greit! Tviler på de koster 14tusen i husleie der man bor! Så får man heller prøve å spare litt på de man kan!
 
Men slik jeg leste det fra et annet innlegg så har jo denne personen nesten alt babyutstyr alt? Forstår ikke problemet jeg....

30+2 idag. :cool05
det er ikke så lenge til faktisk.
handlet masse baby utstyr allerede, men ikke alt alt nei. mangler også apotek saker og bleie!
selve sengen skal vi sette opp ved noen uker tilkanskje om 3 uker til.
lillemor er i god behold i sin plass og beveger seg bestandig og virker fornøyd.
hun er jo våres første så er litt uerfaren vi.
har jo termin 01. September, kanskje blir hun august jente hvis hun skulle kommer litt før.
vi for se....
kos dere og god helg videre :p
 
:rolleyes:Jeg skrev jo masse igår kveld At jeg skal skaffe meg brukt vogn og brukt på andre ting jeg ikke har da!
At dere gidder å mase sånn til meg! Som om jeg har gjort noe så ulovlig.
Først når jeg har et problem så blir jeg bare sånn, men tetterhvert som jeg tenker på saken og får hjelp av mennesker som er snille og hjelpsomme så blir jeg rolig og kan tenke fornuftig....jeg har jo skrevet det før og.
takker de som er snille og hjelpsomme. :rolleyes:
 
Men slik jeg leste det fra et annet innlegg så har jo denne personen nesten alt babyutstyr alt? Forstår ikke problemet jeg....

Jeg husker når jeg skrev den der komenten hadde ingen av dere svart eller skrevet noe tilbake, men nå gidder noen å finne det og rope til alle at jeg har alt fra før!
Har du såååå mye tid til overs du!
lol...
du ser jo at jeg har skrevet ikke alt har jeg.
Men jeg trenger ikke å forklare meg for deg heller.... :eek:
 
Jeg husker når jeg skrev den der komenten hadde ingen av dere svart eller skrevet noe tilbake, men nå gidder noen å finne det og rope til alle at jeg har alt fra før!
Har du såååå mye tid til overs du!
lol...
du ser jo at jeg har skrevet ikke alt har jeg.
Men jeg trenger ikke å forklare meg for deg heller.... :eek:

Har jeg gjort narr av deg på noen måte? Skrev at jeg ikke forstod problemet. Men kjør på hvis det får deg til å føle deg bra.
Foresten var det ikke akkurat så mye å svare på det innlegget du laget den gangen.
 
Du får det du har jobbet deg opp til, som alle andre vordende mødre i Norge! Så det du har fått i dagpenger blir jo da selvfølgelig dine foreldrepenger de neste mnd du er hjemme med barnet. Og mannen din tjener kanskje litt han også, så da vil jeg si dere sitter greit i det inntektsmessig... 14 000 er jo ok/normal inntekt vil jeg si. Som andre sier, en må jo tenke litt økonomisk på utgifter som mat ,husholdning,babyutstyr, husleie osv... Men dette er noe en må styre og passe på selv. Alt kommer ikke servert på sølvfat ;)
 
:rolleyes:Jeg skrev jo masse igår kveld At jeg skal skaffe meg brukt vogn og brukt på andre ting jeg ikke har da!
At dere gidder å mase sånn til meg! Som om jeg har gjort noe så ulovlig.
Først når jeg har et problem så blir jeg bare sånn, men tetterhvert som jeg tenker på saken og får hjelp av mennesker som er snille og hjelpsomme så blir jeg rolig og kan tenke fornuftig....jeg har jo skrevet det før og.
takker de som er snille og hjelpsomme. :rolleyes:

Vi vil jo bare prøve å komme med vår egen erfaring og råde deg så godt vi kan. Er ikke så mye annet vi kan gjøre da..
 
Back
Topp