Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker litt jeg.... Jeg har bare 2000 mer enn deg utbetalt på en vanlig 100% jobb, og har ingen problem med å klare meg. Du får mye brukt og fint påfinn, prøv å begynn de store innkjøpene nå og fordel det på de mnd som er igjen. Ikke alt trenger å være nytt! Hør med venner/bekjente om de vet av noen som skal kvitte seg med utstyr. jeg har brukt totalt 3000,- på babyutstyr, og da har jeg ALT.
30+2 idag.
det er ikke så lenge til faktisk.
handlet masse baby utstyr allerede, men ikke alt alt nei. mangler også apotek saker og bleie!
selve sengen skal vi sette opp ved noen uker tilkanskje om 3 uker til.
lillemor er i god behold i sin plass og beveger seg bestandig og virker fornøyd.
hun er jo våres første så er litt uerfaren vi.
har jo termin 01. September, kanskje blir hun august jente hvis hun skulle kommer litt før.
vi for se....
kos dere og god helg videre
Men slik jeg leste det fra et annet innlegg så har jo denne personen nesten alt babyutstyr alt? Forstår ikke problemet jeg....
Jeg husker når jeg skrev den der komenten hadde ingen av dere svart eller skrevet noe tilbake, men nå gidder noen å finne det og rope til alle at jeg har alt fra før!
Har du såååå mye tid til overs du!
lol...
du ser jo at jeg har skrevet ikke alt har jeg.
Men jeg trenger ikke å forklare meg for deg heller....
Jeg skrev jo masse igår kveld At jeg skal skaffe meg brukt vogn og brukt på andre ting jeg ikke har da!
At dere gidder å mase sånn til meg! Som om jeg har gjort noe så ulovlig.
Først når jeg har et problem så blir jeg bare sånn, men tetterhvert som jeg tenker på saken og får hjelp av mennesker som er snille og hjelpsomme så blir jeg rolig og kan tenke fornuftig....jeg har jo skrevet det før og.
takker de som er snille og hjelpsomme.