Problemer med multivitaminer

Talk for at du la ut svaret her og at du sendte Mail til de :D ja men dette høres bra ut ;)
Bare hyggelig ;) ja nå er det jo ikke så lenge til neste trimester, men nå får andre ihvertfall mindre tablett ;) og så er det jo greit at den pakken for ammende har mindre tablett :D

Bare hyggelig ;) ja nå er det jo ikke så lenge til neste trimester, men nå får andre ihvertfall mindre tablett ;) og så er det jo greit at den pakken for ammende har mindre tablett :D

Ja godt å vite at andre slipper å styre med den ekle tabletten ;) ja det er veldig greit for vi skal jo ha de også ;)

Oi da er dere heldig :o hadde fint klart å ta alle 4 viss ikke det var for at den smuldrer så fort :(

Opplever ikke at den smuldrer. Har litt vann/juice/ettellerannet i munn, kaster innpå og svelger med en ny slurk drikke. Men nå tar jeg p-piller og allergitabl uten drikke og da. Er så vant med det etter ørten år som allergiker :P

Opplever ikke at den smuldrer. Har litt vann/juice/ettellerannet i munn, kaster innpå og svelger med en ny slurk drikke. Men nå tar jeg p-piller og allergitabl uten drikke og da. Er så vant med det etter ørten år som allergiker :P

Hehe ja er vel enklere for noen enn andre ;) har ikke noen problemer med å ta mange på en gang , men den ene den er bare ikke enig med meg :p

Back
Topp