Problemer med Facebook?

*Meya*

Forumet er livet
Noen flere? Jeg plages med at Facebook sier at jeg ikke er på nett, men det er jeg jo...

JA[:@]

Får denne mld heeeele tia:
Transport error (#12031) while retrieving data from endpoint `/ajax/feed_tracking_pagecache.php': Unknown HTTP error #12031

ORIGINAL: EgentligLittTøff

Transport error (#12031) while retrieving data from endpoint `/ajax/feed_tracking_pagecache.php': Unknown HTTP error #12031

jepp - prøver å skrive kommentarer på bildene til ei venninne men får bare feilmelding [:'(]

ORIGINAL: EgentligLittTøff

Phew, da var det ikke bare pga Opera, som gubben sier det er [8D]

Jeg kommer fint inn, men får ikke skrevet noe. Får se på alt, får opp alt, men får ikke lagt igjen meldinger noen steder.

Samme her!
tror det kan være virus![:'(]

Jeg kommer meg ikke inn en gang. En annen irriterende ting som har skjedd i det siste, er at det ikke kommer opp noe felt for å skrive inn passord. Bare e-postadresse. Så da må jeg logge med på i to operasjoner.[:@]

Syns det stadig vekk er noe galt med fb jeg.... Får støtt og stadig opp sånne feilmeldinger. Spesielt nå ikveld...

Får ikke til å logge meg inn i det heletatt jeg. Dritt :D

ORIGINAL: *Meya*

Jeg kommer fint inn, men får ikke skrevet noe. Får se på alt, får opp alt, men får ikke lagt igjen meldinger noen steder.

samme her

ORIGINAL: *Meya*

jeg også, irriterende å ikke kan skrive noe[:'(]

grr meg og. bare tull og treg den der i dag!

Back
Topp